Nou even een luchtig topic hopelijk maar toch ook wel een serieuze vraag van mij. In principe zoek ik uiteraard een verschoonruimte op maar wat als die niet voor handen is?? Mijn zoontje weet het nl altijd te presteren om op weg naar de zwemles van de oudste te poepen. Maar ik ben dan met alleen de kinderwagen en het is niet een luxe zwembad met verschoonruimtes enz maar een simpele zwemschool. Als je binnenkomt is daar een bar met een lange bank tegenover waar de ouders op kunnen zitten als ze zitten te wachten. Achter een deur heb je de omkleedkamer. Vind het nogal wat om een poepbroek daar bij die bar te gaan verschonen. Maar waar verschonen jullie allemaal... ook op een terrasje oid of alleen netjes in verschoonruimtes..maar wat als je er geen voor handen hebt?
Goh, ons meisje is nu groter, die kan ik al rechtstaand wel afvegen en nieuwe luier aandoen. Heb ze ook al eens in de koffer van de wagen gelegd toen we onderweg waren en ik ze echt niet met een poepluier kon laten zitten. Achterbank lukt nu niet meer met 2 autostoelen. Soms is het creatief zijn he
Als niks anders kon op de grond of in de kinderwagen. hier dochter waar ik ook naar toe moet. Altijd moet ze meteeeen plassen. Daar straks met zwemmen sta in de rij om te gaan betalen mama ik moet plassen grrrrrrrrrrrrrrrrr. Gelukkig neefje heeft haar naar de wc gebracht dat scheelde weer een hoop ellende maar. ik vroeg kan je het even ophouden neeeeeeeeeeee was het antwoord grr haha.
Kofferbak, maar ook wel eens op een tafel. Is misschien heen smerig, maar als er geen verschoon ruimte is ( kleine moeite, tafel met kussen) moet ik t toch ergens doen. Mijn dochter is gelukkig zindelijk, maar toen ze 6 maanden was legde ik d'r overal en nergens. Die kunnen niet staan en je moet wat.
Ik heb het nog niet meegemaakt dat ik ergens moest verschonen, waar geen mogelijkheid was om het te doen. Anders zou ik het toch denk ik in de auto doen, op de achterbank. Ik zou niet zomaar in een restaurant of iets dergelijke, mijn kind op tafel leggen.
Op de grond, in de koffer, op de motorkap,... zolang er maar een halve m² vlak is... gewoon handdoek of matje eronder en huppa.
@Tuc, ik zou het in jouw geval dan toch in de omkleedruimte doen, misschien op een matje op de grond? OT: als er echt nergens een ruimte voor is, vraag ik het aan het personeel waar ik terecht kan. Soms mag dat dan in een achterafkamertje ergens. En anders doe ik het op de achterbank vd auto of ik ga naar huis.
Bij gebrek aan speciale ruimte een paar keer in de kinderwagenbak moeten verschonen. Ook 1 keen op schoot in de auto. Dat was toen mijn zoontje nog maar 10 weken oud was en gelukkig niet zo actief dat hij van mijn schoot af stuiterde.. Ik zou het nu niet meer zo gauw doen.
Liefst een verschoningsruimte. Ik zou er wel eventjes voor omlopen, als ik in de stad was bijvoorbeeld. Anders in de auto op de achterbank of in de kofferbak. In jouw geval zou ik het in een hoekje in die ruimte doen. Ikzelf heb altijd een dit matje mee en daar leg ik hem op.
In de omkleedkamer (desnoods als de kinderen al klaar zijn met omkleden)? En anders zou ik gewoon aan de persoon achter de bar vragen of ze daar ergens een plekje voor hebben. Zo niet dan zou ik het ergens in een hoekje doen in de kinderwagen.
Sorry hoor, maar dat vind ik echt niet normaal. In zo'n geval leg je gewoon je eigen jas op de grond en verschoon je je kindje daarop.
Ik heb altijd een handdoekje bij voor als ik haar ergens op de grond moet verschonen. In het ergste geval op de grond bij de toiletten.
Vriendin van me heeft lunchroom maar geen verschoningruimte. Ze heeft een smal gangetje naar het toilet toe. Dus die gebruikt, matje op de grond en verschonen... Enige probleem waar ik tegen aan loop is nu met carnaval In de grote hal... Toilettenruimtes te ranzig...
Misschien wel hoor..maar het probleem is dat die heel smal zijn...en zo wild als mijn zoontje is ben ik bang dat hij er dan niet op blijft liggen.
Dan zou ik gewoon even vragen aan het personeel of er ergens een plekje is waar je je kind even kunt verschonen.
ik zou het gewoon in de omkleedruimte doen, en even een handdoek eronder leggen. ik heb mijn zoontje vroeger ook wel eens gewoon op de grond verschoond en lag hem dan gewoon even op mijn jas. of even in de kofferbak van de auto idd.