Bellen bij te drukke baby?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Tweekids, 17 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Gisteravond is de verloskundige langs geweest omdat ik een uur lang al regelmatige weeen had die pijnlijker werden, hartje goed, geen ontsluting alhoewel ze op mijn zwangerschapskaart heeft geschreven: 1/4 verstreken, 1 vinger. Dus wat dat betekend?
    Advies 2 pcm en een warme douche zeker een kwartier, dit hielp en de weeen stopte wel een rommelig gevoel.
    Sinds die weeen begonnen 18:00 uur gisteren is de baby wakker, en niet een klein beetje maar gewoon echt druk. Ook vannacht heeft ze liggen spoken terwijl ze normaal pas rond 21:30 uur wakker wordt tot 23:00 uur. Ondertussen is ze vandaag ook al de hele dag aan het bewegen, moet ik hiervoor ook de vk bellen of geldt dit alleen voor geen/weinig beweging? Het is gewoon echt pijnlijk aan het worden..

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

De baarmoeder mond is een kwart korter geworden bedoelt ze daar mee. Is dus nog niet echt de bevalling. Een drukke baby kan echt geen kwaad gelukkig! Je niet hier niet voor te bellen

Groeten evelien

Deel Deze Pagina