Wie is er zwanger geworden door voorvocht?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jolina, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Ben jij zwanger geraakt met de methode "voor het zingen de kerk uit"

  1. Ja

  2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Jolina

    Jolina Niet meer actief

    De meningen zijn erover verdeeld, of er wel of geen zaadcellen in voorvocht zitten.

    Nu wil ik wel eens weten wie er zwanger is geraakt door "voor het zingen de kerk uit"
    Dus door voorvocht ..
    Heb even een poll toegevoegd dan is het makkelijker kijken ;)

    En hoe lang hebben jullie deze methode gedaan? Dat wil ik ook wel graag weten...
     
  2. MotherMary

    MotherMary Fanatiek lid

    10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    #2 MotherMary, 7 okt 2014
    Laatst bewerkt: 7 okt 2014
    Wat een vreemde stelling.... Daar kun je toch geen 'mening' over hebben? Voorvocht zit boordevol vruchtbaar zaad, is bewezen!

    Maar anyway, ik heb nog nooit de voor-het-zingen-de-kerk-uit-methode als voorbehoedsmiddel gebruikt, dus heb nee gestemd.
     
  3. mikos

    mikos Bekend lid

    7 dec 2010
    944
    0
    0
    ik heb dus gelezen dat er totaal geen zaad in zit, dat vrouwen ook niet zwanger worden van voor t zingen de kerk uit, maar dat worden als ze nogmaals penetratie hebben kort na een zaadlozing (uit de kerk), dan zit er nog zaad in wat er uit kan lopen en daar wordt je wel zwanger van
     
  4. Jolina

    Jolina Niet meer actief

    Mijn vraag is wie er zwanger is geraakt door voorvocht oftewel "voor het zingen de kerk uit"

    Snap even niet waar jij het over hebt Mothermary? En de poll vul je natuurlijk alleen in als je deze methode gebruikt hebt.
     
  5. Luckymartine

    Luckymartine Actief lid

    22 nov 2013
    347
    0
    16
    Rare vraag inderdaad. Er zijn geen meningen over verdeeld. Wie denkt dat er geen vruchtbaar zaad in voorvocht zit stamt uit de middeleeuwen.

    Ik geef mijn 'mening' dus ook niet, maar wilde wel even reageren en MotherMary gelijk geven!
     
  6. MotherMary

    MotherMary Fanatiek lid

    10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Je vraag is: ben jij zwanger geraakt met de methode voor het zingen de kerk uit?
    Mijn antwoord is nee. Klopt dan toch?
     
  7. MotherMary

    MotherMary Fanatiek lid

    10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Bedankt. ;)
     
  8. Jolina

    Jolina Niet meer actief

    Nou ik lees veel verschilde stellingen hierover op internet... De een zegt dat er wel zaadcellen inzitten de ander zegt dat het niet kan...

    Ik lees ook vaker dat vrouwen zwanger zijn geraakt door deze methode dus dan zal er toch zaadcellen aanwezig zijn geweest.
    Maar ook lees ik dat er stellen zijn die deze methode erg lang gebruikt hebben zonder zwanger te raken...
     
  9. Jolina

    Jolina Niet meer actief

    Heb jij deze methode dan ook echt gebruikt? Meende toch te lezen dat het niet zo was?
     
  10. Jolina

    Jolina Niet meer actief

    Idd dit heb ik ook gelezen....
     
  11. Luckymartine

    Luckymartine Actief lid

    22 nov 2013
    347
    0
    16
    Het kan ook zijn dat ts 'voor het zingen ze kerk uit' niet bedoelt? De man hoeft niet te zingen, misschien werd hij moe of werd hij gebeld!
     
  12. Jolina

    Jolina Niet meer actief

    Ik denk dat het toch vrij duidelijk is waar ik heen wilde met dit topic....

    Ik wil gewoon weten hoeveel vrouwen er zwanger zijn geraakt met deze methode.
     
  13. Drieka

    Drieka Niet meer actief


    +1!
     
  14. Drieka

    Drieka Niet meer actief


    Denk niet dat je het een methode maar eerder een ongelukje kan noemen dan ;)
    Mensen die bewust bezig zijn met zwanger worden doen niet aan 'voor het zingen de kerk uit' :D
     
  15. Jolina

    Jolina Niet meer actief

    Hahah nee dat klopt...:D
     
  16. Luckymartine

    Luckymartine Actief lid

    22 nov 2013
    347
    0
    16
    Ik dacht ook dat deze methode gebruikt wordt door mensen in ontwikkelingslanden die zich geen voorbehoedsmiddelen kunnen veroorloven. En bij bepaalde religies die tegen het gebruik voorbehoedsmiddelen zijn. Maar dat was niet de vraag, dus enkel extra info :)
     
  17. Jolina

    Jolina Niet meer actief

    Ik laat het topic sluiten....
     

Deel Deze Pagina