Trekkend gevoel rond mijn navel!!

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by nameless, Jul 13, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nameless

nameless Actief lid

Aug 18, 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    Ik heb behoorlijk last van een trekkend gevoel thv mijn navel!! hrt trekt dan over de lengte en breedte over mijn buik, heb het gevoel dat het een contractie is?? Is dit zo of zijn dit juist die harde buiken???

2. Lonneke

Lonneke Actief lid

Jun 16, 2006
    368
    0
    0
    Is het zo dat heel je buik er hard bij is? Dan is het waarschijnlijk een harde buik. Heb je er heel de dag door last van of meer in de loop van de dag, 's avonds en/of 's nachts? Wat het ook kan zijn, maar dan is niet je hele buik er hard bij, omdat het gevoel rond je navel begint, dat de huid uitgerekt wordt. Je buik wordt natuurlijk steeds groter, de huid wordt behoorlijk uitgerekt en de huid rond je navel is nu eenmaal dunner, waar je eerder last van kunt hebben. Daar doe je verder niets aan. Als het een harde buik is, is rustiger aandoen vaak de beste remedie...

Lonneke

3. nameless

nameless Actief lid

Aug 18, 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    Nee het is vaak in de loop van de dag dat ik er last van heb! En nee niet mijn hele buik doet dan zeer alleen het gebied rond mijn navel. mIjn buik is inderdaad nu wel leuk aan het groeien,: mensen die mij een week niet hebben gezien, schrikken van de wekelijks toenemende omvang!! HAha terwijl ik er zo lekker trots op ben!!

Share This Page