Hoi Allemaal ! Ik ben pas net zwanger maar ik heb gewoon helemaal nergens last van? Is dat normaal?? Niet misselijk, geen maagzuur, geen buikpijn, niets! Heb alleen absoluut geen honger, dwing mezelf een boterham te eten. Ben natuurlijk wel blij maar dat is toch geen teken dat er misschien iets mis is in mijn buikje? Hoor graag of er meer meiden zijn die geen kwaaltjes hebben. Groetjes Nathalie
Lieve schat wees eigenlijk maar gewoon blij dat je bij de 10/15% van de vrouwen hoort die vooralsnog geen kwaaltjes heeft Veel of weinig symptomen hebben geeft geen indicatie over het wel of niet goed gaan van je zwangerschap. Probeer te genieten en wie weet roep je over een week wel heel anders omdat je dan ineens een innige relatie hebt met de toiletpot.
Welnee er hoeft niks mis te zijn!! Ik had het ook in het begin hoor, dacht echt: nou dit klopt niet.. toen was ik in de 7 weken zwanger (volgens eigen berekening dan) dus kreeg een echo en bleek dat ik pas 5 weken zwanger was. Nu dan 10 weken zwanger en sinds 2 weken pas last van misselijkheid enzo. Dus geniet er nog maar van dat je geen kwaaltjes hebt Als alles gewoon goed gaat, krijg je het vanzelf wel en dan zeg je: pff was het maar voorbij.. in ieder geval wel van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Dag Nathalie ook ik voel eigenlijk heel weinig! Ben nu 4 weken en 2 dagen ver. Beetje rommelende buik, vaak honger en vaak plassen is het enige dat ik (voorlopig) voel. Mijn arts zei me dat het nog heel vroeg is om al veel te voelen, dus ik denk niet dat je je daar druk over moet maken!
ik voel ook nog weinig! kan alleen moeilijk naar de wc en mn bortsen zijn wat gevoelig maar ook niet heel erg pijnlijk ofzo.
Tot opheden helemaal geen kwaaltjes gehad......... alleen mijn vriend heeft een beetje last van mijn hormonen. Gezonde zwangerschap toegewenst.
hier ook geen klachten hoor en ik vind het heerlijk , je kan je nog op 8 maanden ongemak verheugen bij mijn eerste 2 trouwens ook geen klachten gehad het eerste trimester don't worry en geniet ervan
hee meis ik ben net zwanger van nummer 2 en bij nummer 1 heb ik de hele zwangerschap van nix last gehad.. nu ik weer zwanger ben.. ook nog geen kwaaltje te bekenne. en ik vind zelf het heel fijn
Bedant allemaal voor jullie reactie!! Was gister ook nog helemaal in een roes en ik kon nog niet geloven dat het echt zo is! Maar nu ben ik 6 testen verder en het begint door te dringene haha! Ben erg blij dat ik zo kan genieten! Ben vooral gezond aan het eten en probeer steeds wat meer binnen te krijgen. Vooralsnog is het nog veel meer dan een boterham en stukje fruit maar ook dat komt wel weer op gang! Jullie ook allemaal nog gefeliciteerd en geniet ook allemaal van deze mooie maanden!
Hier alleen wel erg moe, slecht slapen, en sinds een paar dagen erg koud inees en natuurlijk een rommelend gevoel en af en toe steekjes
Ik had ook geen klachten, tot aan 7 weken ongeveer. Daarna werd ik wel ineens ziek. niet overdreven veel overgegeven, maar wel zo ziek dat ik niks kon eten. Geniet er maar van zolang je je zo goed voelt! het zegt niks over de groei van je kindje.
ik ben 12 week zwanger en zit met hetzelfde dillema. Ben zwanger zonder kwaaltjes. Voelt zo raar, onzeker. Maar zo te lezen zijn we niet de enige en hebben meer meiden geen klachtjes dus gewoon genieten !!
ik had in week 5 en 6 last van misselijkheid en mn buik. Dat is nu ook allemaal over. Best raar, maar ga er vanuit dat het wel goed zit, zolang je geen pijn heb of bloedverlies, zit het goed. Best lekker zo'n zwangerschap!
Hier ook tot week 12 helemaal geen klachten, vanaf toen kreeg ik een lage bloeddruk en kreeg ik kwaaltjes...lekker van genieten!
Vooral die laatste zin haha..serieus, ik ben in staat om een muur om te schoppen zo kwaad telkens. Ben gewoon niet goed van mezelf. Derest nergens last van..
Ik had ook alleen totaal geen trek en voelde wel wat steekjes hier en daar maar verder niks, oh en niet te vergeten... behoorlijk snel geirriteerd hahaha
Ik heb ook geen zere borsten en totaal geen zwangerschapsgevoel. Ben druk met mijn zoontje die is net geopereerd en dan besef ik me opeens na een hele dag/nacht, owja ik ben ook nog zwanger. Om de paar dagen een lucht ongi gevoel en om de paar dagen wat steekjes, verders NIETS.. Dus ik durf nu niet blij te zijn en ben het ook helemaal niet!
gefeliciteerd ! ik had ook nergens last van toen ik ging testen.. ik testte zelfs pasna 3 dagen overtijd omdat ik echt niet het idee had dat ikzwanger was.. (was ook niet aan het proberen ) maar nu sinds een weekje erg moe en soms misselijk en beetje krampjes in de avond.. het komt allemaal vanzelf.. je lichaam moet er ook aan wennen.. en miss heb je helemaal nergens last van.. ik zeg heerlijk