nouja dit is eigenlijk een soort van genante vraag... maar goed.. daar is dit topic voor zullen we maar zeggen..... sinds een week of 2 heb ik veel meer zin in seks als 'normaal' zeg maar. nouja als zwangere vrouw kun je juist wel of juist geen zin hebben. ik heb het dus wel. vriendlief gelukkig natuurlijk maar ik zelf vind het af en toe een beetje wennen.. zit nog maar in de vijfde week en weet dus niet echt of het kwaad kan, ik weet dat het bvb voor het kindje geen kwaad kan maar als ik zelf een hoogtepunt heb, trekt er toch vanalles in je buik samen, bm enzo. kan dit geen kwaad?? ik kan nogal vaak en snel achter elkaar klaarkomen... dus vandaar mijn vraag...
haha ja oke dan zal ik dat doen zal vervelend worden voor mijn mannetje als ik geen zin meer heb.... ocherm... dan staat hij lang droog...
Hoi, volgens mij kan dat inderdaad geen kwaad. Ik heb dat toen wel eens aan mijn vk gevraagd. Konden toen rustig onze gang gaan.
nee het kan geen kwaad maar als je al een miskraam mocht krijgen dan kan het wel zijn dat het eerder in gang wordt gezet omdat je bm samen trekt. als je wat gaat bloeden niet direct panieken, dat kan omdat je bm mond nu extra doorbloed is, betekent echt niet direct een miskraam hoor! veel plezier
Nee, heel gezond juist! Je moet een hoogtepunt zien als een warme omhelsing! Dit zij mijn vk ooit haha.
HAAHAHAHAHAH! werk aan de winkel. ik werd vannacht wakker en dacht OHOH wat voel ik nu tussen mijn benen