Ik heb sinds de zwangerschap steeds slijmverlies wat dan gelig van kleur is. De rest van de afscheiding is gewoon wit en melkachtig. Nu is er gisteren geconstateerd op de echo dat het hartje van ons kindje gestopt is met kloppen en nu ben ik bang dat die afscheiding er iets mee te maken heeft. Herkent iemand het??? Schimmelinfectie is het niet want dat heb ik wel eens gehad en voelt totaal anders en ziet er anders uit
Jeetje wat klote meid! Nee ik denk niet dat het door de afscheiding komt of schimmel. Dit kan er enkel voor zorgen dat je baarmoedermond geïrriteerd word. Mocht een infectie de reden zijn geweest had je veel andere klachten hebben gehad. Als je straks weer op afspraak komt vraag het daar nog even na, vaak kunnen ze het eea onderzoeken om de reden te achterhalen. Sterkte meid!
Wat naar zeg ten eerste sterkte. Ik heb in december hetzelfde meegemaakt. Ik weet van verschillende verhalen en van de gynaecoloog dat gele zelfs bruine afscheiding niets zegt. Dit kan ook gebeuren tijdens een goede zwangerschap. Ik had een keer een klein beetje bloed, een veegje, maar volgens de gynaecoloog toch echt een gesprongen bloedvaatje. Het had er niets mee te maken. Ik begrijp precies jouw onzekerheid, je bent bang dat je iets verkeerd had gedaan of dat jouw lichaam het niet goed doet. Geloof mij, het enige wat dit is is domme pech.. heb je niets en aan veranderd helaas niets aan je verdriet. 9,9 x van de 10 is het een "foutje" tijdens het aanleggen van belangrijke organen. Je zult het nu nog niet geloven maar het komt goed! Mijn gedachte was: gelukkig kan ik zwanger worden. Mij hielpt dat. En het hoeft niet lang te duren oor je weer zwanger bent. Ik ben 19 december gecuratteerd. Ontzettend veel sterkte en kracht. Een dikke virtuele knuffel!
Bedankt voor jullie reacties! Las inderdaad dat meerdere vrouwen die gele afscheiding hebben maar ik vraag het volgende week nog eens na bij de gyn. Helaas sta ik er niet meer zo onbezonnen in. Dit is mijn tweede miskraam en ik heb ook al een zoontje verloren bij 20 weken zwangerschap.
Dat is wel heel heftig zeg Ik hoop dat je veel steun hebt in je omgeving en dat je snel wel een kindje in je armen mag houden. Het leven is soms zo hard en oneerlijk :x Ik wens je super veel kracht toe!