Wij zijn nu bijna 3 jaar samen als stel, 2 maanden en een dag getrouwd en wonen 2 maanden samen in ons huisje. Heerlijk!
Wij zijn nu 2,5 jaar samen, maar vanaf het begin beide het gevoel dat we elkaar al 25 jaar kenden! WOW! ALLES klopt gewoon bij ons, we hebben alleen nog 1 wensje...
Op 29 mei zijn we 6 jaar samen... op 1 juli wonen we 6 jaar samen... ondertussen zijn we ook al 3 jaar getrouwd en zoals je kan zien, zijn we in blijde verwachting Groetjes Kirby
wij kregen 09-03-96 verkering zijn op 15-01-99 getrouwd hebben een zoon van 05-10-00 en een zoon van 10-07-04 en zijn sinds 17-04-06 bezig voor een derde we zijn ruim 11 jaar samen waarvan 8 jaar getrouwd
Hoi Hio, Lees dat iedereen toch wel al heel lang bij elkaar is. Wij zijn nu anderhalf jaar bij elkaar en 1 juli zijn wij 1 jaar getrouwd. Onze zoon is nu 6,5 maand oud. Heel kort allemaal maar het gaat super goed. Mijn man is zowat altijd mijn buurman geweest (bijna 9 jaar). Groetjes Karin
we zijn pas vorig jaar getrouwd,toen kenden we elkaar maar iets meer dan 1 maand,na 4 keer elkaar zien zijn we getrouwd,dus op 12juni zijn we 1 jaar getrouwd
Wij leerden elkaar 21 mei 1999 kennen 9 maanden later zijn we gaan samenwonen Nu 1 jaar bezig voor eerste kindje Dus nu bijna 8 jaar samen!
Mijn lieve vriend en ik zijn nog niet zo lang samen. Nu 9 maanden... wonen al 7 maanden samen en zijn nu 6 maanden bezig voor ons 1e frummeltje... Is allemaal heel snel maar het voelt goed. We staan er allebij achter en ik zou nu echt niet anders meer willen.
wij zijn al heel lang samen hihi ik ben nu 32 en mijn dochter kwam toen ik 21 was, hebben nu 4 kinderen zijn bijna 9 jaar getrouwd..
Ik en mijn vriend zijn volgende week precies 3 jaar samen; we kenden elkaar al een jaar ervoor oppervlakkig. Wij hebben elkaar leren kennen via het internet jaja We wonen nu bijna anderhalf jaar samen, over ongeveer 12 weken verwachten we ons eerste kindje