sinds april vorig jaar kennen wij mekaar op 31 aug.bleef ie een weekje met zijn zoontje slapen met zn 4tjes in 1 bed daarna is ie niet meer weggegaan nu gaan we vrijdag trouwen \/
Volgende maand zijn we 7 jaar samen en twee jaar getrouwd. We wonen nu 3 jaar samen. De 1e uk is nu op komst.
20 februari j.l. was dat al weer 6 jaar Waarvan we 5,5 jaar samenwoonde, en nu dan afgelopen 30 maart getrouwd
bijna 6 jaar samen, waarvan 5 jaar samenwonend. Elkaar leren kennen op het internet met chatten. Hij woonde in Zweden en kwam na 10 maanden heen en weer vliegen naar Nederland om samen te wonen. \/
in juli 10 jr samen 19 mei 2 jr getrouwd sept wonen we4 jr samen sept verwachten we onze 1e kleine fritsie
Wij zijn in mei 16 jaar samen, waarvan 10 jaar samenwonen en 2 jaar getrouwd. Hij was mijn 1e en die heb ik meteen gehouden! Liefs, Tanya
hihi 6 april jl waren wij 7 jaar samen... en ons eerste wondertje is 5 maart geboren en dus nu 5 weekjes jongs... we wonenn trouwens nu 16maanden samen hihi
Op 7 december zijn we 16 jaar bij elkaar. Op 20 mei a.s. zijn we 2 jaar getrouwd en wij verwachten ons eerste kindje.
Mn vriend en ik zijn nu 3.5 jaar bij elkaar, waarvan 3 jaar samenwonend en 17 augustus stappen wij in het huwelijksbootje
Wij zijn op 22 nov 2004 bij elkaar in 22 nov 2005 verloofd en 29ste dec 2005 heb ik de sleutel gekregen van ons huisje en de 27ste jan 2006 officieel gaan samenwonen en nu gaan we voor ons 1ste beebje anno 2007 liefs tijgertje en mannetje
Wij zijn nu 6 jaar samen en zijn 9 maanden getrouwd. En we hebben een dochtertje van bijna 10 maanden.