Stofzuigen: 4x per week de dagen dat ik werk stzuig ik niet ( 1 x per week boven ) Stoffen: 1x grondig ...en tussen door als er veel stof/prukt ligt ff snel met doekje erover Dweilen: 1x per week door man lief Ramen lappen: om de week Keuken: na het koken zwaai ik ff met een doek rond Was: ik spaar van de hele week alles op en was alles weg op maandag en dinsdag Strijken: dinsdag avond strijk ik alles weg WC: 1x per week grondig en tussen door ff snel met doek erdoor ong 2x per week Badkamer: 1 keer per week Beddengoed:1 keer per 2 weken het grotendeel doe ik als mijn schatje op bed ligt ga dan als een gek in de weer als hij wakker is besteed ik mijn tijd liever aan hem!
DITO hier! Ik werk ook fulltime, daarnaast volg ik een studie en heb ik echt geen puf om zo bezig te houden met het huishouden. Ik zou het stiekem wel willen hoor! Maar nee, ik doe in het weekend het hoogst noodzakelijke en dat was het wel.. We zijn ook allebei fulltime aan het werk en onze hond gaat met mij mee naar het werk dus die is ook overdag niet thuis.. Als we kinderen hebben zal het wel wat beter moeten maar nu vind ik dat nog niet nodig.. Petje af voor de poetsers onder ons!
ik doe een dag alles ,, tenminste het gewone , huiskamer stoffen stofzuigen , alle kamers, keuken schoon maken wc's en badkamer. en dan twee keer in de week doe ik iets extra's zoals dweilen, ramen.. ik kijk wat nodig is en dat doe ik dan. ben wel echt een hele dag bezig hoor , maar het bevalt mij beter dan elke keer weer wat ( alles in een keer heerlijk ). ja okey keuken doe ik elke dag even na het koken. mare je blijft bezig en ik werk ook gewoon xx
Stofzuigen iedere dag, we hebben een hond. Stoffen ook iedere dag. Strijken doe ik meteen als er een wasje droog is, dus sinds de kleine er is ook iedere dag. De badkamer die ik 1 keer in de week helemaal goed en iedere dag doe ik de wastafel een keer uit. De wc doe ik iedere dag uit en echt goed 2 keer in de week. Ramen zemen doe ik 1 keer in de maand want we hebben een groot grasveld voor, dus ze zijn regelmatig vies. Ik ben best veel met het huishouden bezig dat doe ik meestal als de kleine in bed ligt. En als ik het iedere dag een beetje bij hou dan heb je ook veel minder werk altijd. De slaapkamer en de kamer van onsmeisje doe ik 2 keer in de week, want mijn man heeft behoorlijke allergie dus moet zorgen dat het huis zoveel mogelijk stofvrij is.
- iedere dag benenden stofzuigen en 3 keer per week boven - dweilen om de dag - wc's iedere dag - ongeveer denk ik de ramen 1 keer per 3 maanden - badkamer 1 keer per week - keuken grondig 1 keer per 2 weken. Wel iedere dag even doekje langs kookplaat, aanrecht etc. - wassen en strijken om de 2 dagen - vaatwasser in/uit ruimen iedere dag - afstoffen 1 keer per week
oei, heb je even Ben trouwens thuisblijfmama iedere dag - stofzuigen (2 honden) beneden - woonkamer doekje erdoor (tafels, kasten, banken) - aanrecht en gasstel na het koken - toilet boven en beneden - Kamertje van L. snel doekje over de commode - de was - dweilen (ongeveer 3 á 4x per week vanwege de honden) wekelijks - Alle deuren, vensterbank(en) in de woonkamer - keukenkastjes buitenkant 2x per week - bedden verschonen, 's zomers dekbedden uit het raam hangen om te luchten - L. zijn kamertje grondig schoonmaken (hij is nogal vatbaar dus alles moet goed schoon zijn vind ik) - Doek door de badkamer maandelijk - Ramen wassen binnenkant (zowel boven als beneden) - Douchecabine schoonmaken - alle banken van de kant om te stofzuigen - kast in de woonkamer opruimen en post bijwerken.. manlief heeft er een handje van om overal een zooi van te maken en zijn post niet op te ruimen) Tja, buitenkant van de ramen alleen als ik zin heb, meestal is dat maar 4x per jaar gebeurd uiteraard als L. op bed ligt.. als hij wakker is het mama-zoon tijd..
Dan moet jou kindje wel erg veel slapen. Als hij wakker is is het mama-zoon tijd, maar je maakt wel erg veel schoon overdag. Knap hoor! Kan mezelf naar niet toe zetten. Doe een uur per dag en dat was het wel denk ik.
haha valt wel mee hoor.. na de fles is hij een uurtje wakker, slaapt 1.5 uur (;s morgens) en is weer wakker tot volgende fles.. in 1.5 uur tijd kan je veel doen 's middags is hij nagenoeg altijd wakker.. stofzuigen op zn kamertje doe ik meestal als hij onder zn babygym ligt, vind ie leuk de was ophangen doe ik momenteel op zijn kamertje i.v.m. verbouwing van de zolder dus dat doe ik als hij net op bed ligt.. hij vind het heerlijk als ik nog even op zn kamertje rommel.. was beetje zoeken aan het begin maar nu gaat het best.. Uiteraard zijn er dagen dat ik er niet aan toe kom
Stofzuigen: iedere dag, soms meerdere keren op een dag i.v.m. katten Dweilen: om de dag, tenzij het eerder nodig is Wc: drie keer per week Grote schoonmaak: iedere vrijdag. Ik ben dan al met al (tussenpozen) 2 uur bezig. Ik stofzuig, dweil, lap, doe de badkamer, de bovenverdieping, schoon beddengoed etc. Wassen: dagelijks een machine vol strijken: eens per week. Ik vind het heerlijk om het huishouden te doen en dochterlief helpt me goed mee (op haar manier haha..)
ja ik ben kraamverzorgster en daar doe ik dus echt veel en ik wil ook nog wel eens lekker relaxen als ik thuis ben
ja dat hebben wij toevallig gisteren gedaan!!!maar de mijne moet ik nogal aansporen ja om wat te doen......dus doe bijna alles alleen vandaar