dan hebben we dus dubbel feest batchie 19-07-2005 ben ik ingetreden al was ik er al wel al eerder als gast maar vanaf welke datum? geen idee
11 februari staat genoteerd! Als ik tegen die tijd nog niet lig te puffen, ben ik er ook. Gezellie! Groetjes, Wendy * lid sinds 22-7-2005
hahaha Geweldig! zal geen feestje worden maar een knal partij! Kom maar op met dat gebak, ennuh dat drankje , heb nu geen dikke buik meer dus het mag
helemaal niet joland je moet je zwangerschaps kilootjes nog kwijt raken hahahahaha dus hier met dat gebak
Ik ga het ook proberen om online te komen! 20.00 uur nltijd das hier 15.00 uur s'middags, dus als het me lukt ben ik er zeker!
Helemaal niet Deb Ik ben momenteel magerder dan voor mijn zwangerschap Aan de ene kant goed, maar mijn ribjes kan je tellen Dusssssss doe mij maar een extra gebakje
Wordt er nog een speciale topic hier over geopend? Dat iedereen om online mag komen zeg maar. Omdat de site 2 jaar bestaat?
als ze deze topic gelezen hebben is dat toch al genoeg dacht dat het wel duidelijk was met die joeper van een uitnodiging
Even een herinnering voor zondag: Waar: De Lounge Wanneer: zo 11-2-2007 Hoe laat: 20:00-22:00 Wat: Gebakje en een drankje Groet van Kiki
Ik kan er helaas niet bij zijn wij gaan morgen voor een weekje naar Center Parks toe! Maar meiden heel veel plezier! Maar dag zal wel lukken liefs, misspuma