ik heb zo'n raar gevoel in mn buik vanaf gister, steeds harde buiken, onderste spier in mn buik doet pijn, ik ben heel onrustig, en een raar gevoel in mn buik wat ik niet makkelijk kan omschrijven, tis net alsof er een ballon opgeblazen wordt en maar niet wil knappen of op het punt staat te knappen eigenlijk. is dit wat ze noemen rommelen? vk is gister nog geweest omdat ik me heel onrustig voelde maar niet meer ontsluiting dan dat ik al had, 1 cm. ik kan me dit helemaal niet meer herinneren van mn andere zwangerschappen van mn 3 zonen dus hoop dat jullie me kunnen vertellen wat dit kan zijn of ervaring mee hebben.
Is de kleine al ingedaald? Anders zou het eventueel indalingsweeen kunnen zijn en jaa dit hoort ook bij het " rommelen" niet gek met jou termijn Heel veel succes met de laatste loodjes en mssn bevallen we wel tegelijk hihi zie dat we 3 dagen schelen xxx Adorable
kleine meid is al wel ingedaald maar ligt nog niet helemaal vast zei de vk gister. dus geen flauw idee wat het is. gaat bij jou alles goed ? weet je wat het wordt al, of mogen we dat niet weten kus wendy