Eind van deze week is mijn hubbie jarig. Ik wil graag een origineel cadeautje geven, maar ik weet niet wat. En als ik hem vraag wat ie wil, zegt hij: doe maar een fles badedas. Hij heeft geen uitgesproken hobby.
ohjaa... die van mij is ook altijd zo lekker makkelijk ..... zit ook elke keer weer te dubben.... en dan wordt het maar weer een riem of een mooi overhemd...
Ik zou bij mij vriendlief echt 'ultiem verwennen' als ik voor hem zou koken en we lekker een filmpje gaan kijken o.i.d. Nu heeft meneer ook een blessure dus hij kan nu ook niet veel.. Ik weet niet of je man van koken houdt (mijn vriend wel) maar ik zou mijn vriend echt een plezier doen voor dingetjes in de keuken, of voor zijn game computer. Het liefst wil hij nog 5 beeldschermen erbij maar dat is me nu even te duur... Heeft hij en hobby waarvoor je hem iets kan geven? Gamen, sporten, koken, voetbal kijken, uitgaan..
Ik zou voor een doe-cadeautje gaan dan.. Efteling, dierentuin, nachtje in een hotelletje met jullie gezinnetje (en dan eentje met een zwembad erbij, kunnen jullie ook lekker zwemmen).. Heerlijk
Herkenbaar. Hie zit ik met hetzelfde probleem. De genoemde opties zijn voor hem geen cadeau. Game voor de ps4 haalt hij zelf wl en de rest is gewoon niet aan hem besteed.
Oh trouwens.. ik was weer te snel met reageren over een hobby.. Oeps! Misschien is iets samen maken ook leuk? Wij vinden het heel leuk om samen dingen te ondernemen of te fixen.