Welk kunstgras?

Discussie in 'De lounge' gestart door Skatje, 2 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Volgende maand gaan we onze tuin opknappen. We hebben nu een grasveldje maar dat ziet er niet uit. We willen dit vervangen door kunstgras. Er staat ook een glijbaan op, waardoor het gras steeds dood gaat.

Maar ik zie echt door de bomen het gras, eh, bos niet meer. Ik wil een soort kunstgras waar de kinderen fijn op kunnen spelen en wat niet prikt aan blote voeten.

En een beetje voor een fatsoenlijke prijs, waar kun je dan het beste terecht?

2. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

#2 Tweedeopkomst, 2 mrt 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 mrt 2015
    Kunstgras - Minimaal 40% goedkoper | Kunstgrasnet.nl

daar hebben wij het vandaan. Kan je gratis proefmonsters vragen. Zo kan je vergelijken en voelen.
    Wij hebben het twee jaar liggen en het gras is nooit groener aan de overkant haha
    de Stukken kunstgras van 10€ vallen wel echt tegen. Zou dus wel voor minimaal 17€ per m2 kijken. Scheelt heel veel comfort. Wij waren rond de 250 kwijt voor 4x3

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Wij hebben kunstgras van kunstgrasnet.nl
    Volgens mij heette het Chill of Lounge, zoiets? Weet niet meer precies. Bevalt goed. Onze hond trok namelijk steeds met zijn bek pollen uit het gazon, zag er niet uit, nu hebben we het hele jaar door een mooi gazonnetje :D.

4. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ok! Tnx voor de tips. Als je kinderen erop vallen, hebben ze dan niet meteen kapotte knieën of van die brandplekjes? En wordt het niet te heet in de volle zon?

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Nee, hier nog geen kapotte of geschaafde knietjes gehad. Het wordt bij ons ook niet gloeiend heet in de zon, viel me erg mee.
    Daarom is het ook wel goed om verschillende proefmonsters te voelen enzo, eentje had best harde grassprieten, die hebben we om die reden al niet gekozen, want de kinderen spelen er zomers veel op met hun blote voeten.

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Heb de stalen besteld! Ik ben benieuwd!

7. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    wij hebben ook kunstgras, hebben het gehaald een plaatselijke winkel hier, hun hadden 4 meter breed op rol, dat hadden wij precies nodig. vaak had je anders 2 meter breed en dan heb je een naad lopen dat vonden wij niet mooi.

ons gras word absoluut niet heet, en is lekker zacht aan de voeten, ook geen schaafwonden ofzo.
    ik ben er echt heel blij mee, af en toe op vegen zodat de haren overeind blijven staan en blad vrij houden. meer niet. het ligt er hier nu 3 jaar en ziet er nog steeds even mooi uit.
    wij hebben wel groene en bruine sprieten, dat ziet er echter uit. vonden wij wel iets om rekening mee te houden.

8. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Wij hebben op ons balkon kunstgras. Het wordt niet heet in de zon en voelt prettig aan de voeten. Onze katten lopen er ook gewoon op. Wij hebben ons matje uitgezocht bij de hornbach op basis van kleur (onder teint is bruin en de rest is groen), structuur van de sprieten en hoe het aan voelt. De prijs was 30€ per m2.

9. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Toevallig hebben wij ons kunstgras ook bij kunstgrasnet.nl weg. Bij ons wordt het ook binnenkort gelegd.
    Wij hebben Edition gekozen. Dit is een kunstgras soort wat er uit gaat Normaal koste het geloof ik in de 30 euro per m2 nu voor 18,95 per m2. Tot nu toe zijn we erg tevreden over kunstgrasnet.nl

10. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    De naturel van kunstgrasnet is heel lekker zacht. Wel wat duurder. 35 m2. Heb heel veel stalen aangevraagd en die is tot nu toe toch wel t fijnst. Denk dat wij daar voor gaan.

11. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Bij bedrijven hebben ze vaak voorbeelden van het kunstgras stasn. Dan kan je het zien en voelen. Er zit echt wel veel kwaliteitsverschil in en je wilt toch dat je kinderen op een fijne ondergrond spelen.

Deel Deze Pagina