Mijn oude oppaskind van vroeger wordt inmiddels alweer 12. Ze is dit jaar voor het eerst naar de brugklas gegaan. Waar ze vorig jaar nog wel iets van een jongens popgroep wilde weet ze nu helemaal niets te vragen. Toch wil ik haar graag wat leuks geven. Zo rond de 10/15 euro. Heeft iemand de gouden tip? Geld geven is namelijk alleen een laatste optie, omdat ik dat echt niet leuk vind om te geven. Hopelijk heeft 1 van jullie (misschien een docent eerste klas/moeder met meisje van die leeftijd) de gouden tip Ze is volgende week jarig en viert het zondag. Dus iets bestellen kan nog makkelijk. Alvast bedankt voor alle ideeën!
Misschien een kadobon van bol.com, Mediamarkt of kledingwinkel? Mijn dochter is inmiddels 16 maar wil altijd geld als kado. Richting pubertijd doen muziek, games of kleding het altijd wel goed, hoop dat je iets leuks gaat vinden!
is ze al met make-up bezig? of misschien een lekker luchtje, kettinkje, armbandjes, of een leuke tas ofzo ?
Mijn stiefdochter is net 12 en ze wou het zelfde kleurboek voor volwassenen als wat ik heb: Mijn geheime tuin. Als ze kleuren / tekenen leuk vind zou je zo iets kunnen doen. Of een fashion gift cart ofzo
Dank jullie wel voor de goede en ook leuke tips! Hebben jullie een idee wat leuk kan zijn voor haar kamer? Waar denken jullie dan aan?
- bioscoopbon - bladcadeau - als je weet wat voor kleur haar kamer is kan je misschien bij de xenos een leuk pakketje samenstellen.
Leuke ideeën! Die van het kleurboek voor volwassenen spreekt me erg aan, omdat ze volgens mij toch nog wat meer kind is dan ze zelf verwacht en het toch groot klinkt Ook iets voor haar kamer lijkt me leuk! Thanks dames.
Ik zag net op de fan Facebook van action dat ze daar nu ook kleurboeken voor volwassenen hebben. Beltegoed of. Bioscoopbon of aanbieden om samen te winkelen en wat drinken?
Het verschilt heel erg wat voor kind is het. Ik geef huiswerkbegeleiding aan de onderbouw van de middelbare school. Zo zijn er een aantal meiden nog helemaal knutselfan, erg in loom-bandjes enzo. Het creatief bezig zijn zit in veel van die meiden. Maar ook een aantal is juist bezig met make-up en kleding enzo. Maar echt specifieke tips heb ik helaas niet. Vorig jaar waren ze allemaal nog One Direction fan, is nu al erg verminderd
Ik denk dat je de meeste 12 jarige een groot plezier doet met geld. Vaak sparen ze voor iets groters dat ze dan bij elkaar leggen om dat wat te kopen. Zo wel jongens als meisjes.