bedoel je kinderboeken? Dan kan ik je Bobbie wordt grote broer aanraden. Die kun je bij de bart smit/intertoys enz kopen.
oke.. zal eens kijken of ik die kan vinden meer boekentips? ook leuk als het over een dikke buik gaat heb mama wat heb je in je buik al gevonden op intyernet.. lijkt me leuk
Je hebt een boekje en volgens mij heet het: "Mama wat zit er in je buik?" en dan vraagt het kindje of er een aap en dat soort dingen in haar buik zitten en uiteindelijk komen ze dan bij de baby. Mijn dochter vond hem geweldig! Weet niet waar hij te koop is heb hem namelijk cadeau gekregen!
Je hebt ook een boekje van Nijntje, kleine pluis heet 't geloof ik. Maar de boekjes van Bobbi zijn hier erg favoriet dus die zou ik kopen.
wij hebben het boekje van Nijntje. Is echt heel leuk, er zitten eigenlijk 3 dingen in 1. het verhaaltje mama zwanger, babykamer maken, nijntje bij opa en oma slapen, mama heeft een baby 2. elk plaatje bestaat uit 4 puzzelstukjes en onder de puzzelstukjes is een ander plaatje te zien 3. aan de achterkant van het boekje, het is zo'n uitklapboek staan woordjes en plaatjes
Kleine Pluis van Dick Bruna. Leuk en duidelijk verhaaltje, onze meiden begrepen snel wat er aan de hand was destijds...
ik denk dat ik voor kleine pluis ga... die mama wat heb je in je buik ziet er ook leuk uit... maar nijntje is altijd goed he haha
Biba baby boek - Marjolein Mattaar Een baby'tje op komst - William Sears De buitelende baby in mama's buik - Thomas Svensson Beschuit met heel veel muisjes - Vivian den Hollander Bollebuikbaby - Marita de Sterck