Hoi allenmaal, Ik vroeg me af hoelang jullie bezig zijn geweest totdat je zwanger raakte? Ik ben na jaren pil gebruik gestopt en het was eigenlijk gelijk raak eigenlijk (dus binnen 2 weken ofzo).
Hier vanaf Juni 2012, gelukkig was bij mij voorheen al pcos geconstateerd en hebben ze vrij snel mijn vriend sperma onderzocht waardoor wij in een sneltreinvaart de iui in gingen. In November zouden we onze 1e poging hebben, maar toen miste we mijn eisprong en de poging in December was raak
Van februari 2012... Wel een aantal keer zwanger geweest maar helaas.... Hopelijk zit het dit keer goed!!
Hier net zo! Na 3 jaar mirena is hij er op 20 augustus 2012 uitgehaald. Op 2/3 september wat gebloed, en de week erna volop geklust. En dat heeft gewerkt, op 1 oktober had ik een positieve test in handen en bleek ik al 5 weken zwanger dus ook in de eerste ronde raak!
In mei 2011 gestopt met de pil na bijna 2 jaar (zoontje juli'09) In mei 2012 een miskraam gehad en daarna maar 1 x ongesteld geweest en toen was het weer raak. Van de eerste was het de 3e maand raak na 9 jaar pilgebruik.
Hier augustus 2011 gestopt met de pil. Vorige maand zwanger geweest maar helaas miskraam. En deze maand weer zwanger. Dus bijna anderhalf jaar.
Zo'n onderwerp hoort hier niet. Deze zal worden verplaatst. Wij trouwens 4 jaar, met heel veel gedoe en ziekenhuis-gesjees.
2,5 jaar.Wij kwamen er achter (na 8 maanden) dat normaal zwanger worden niet kon omdat mijn man weinig tot geen bewegende zaadcellen heeft. Dus uiteindelijk aan icsi begonnen 1e poging was gelijk raak maar helaas werd dat een vmk 2e poging was ook weer raak en hebben nu een prachtige zoon!
Bekend verhaal, hier precies hetzelfde. Eerste icsi, en nu 13 week zwanger. Ook 2,5 jaar in totaal bezig geweest.
Hoi allemaal. Ik zou mij allereerst even voorstellen.. Ik ben stephanie (27) en sinds vanaaf lid van dit forum. Ik heb sinds 7 jaar geleden te horen gekregen dat ik Crohn heb. Nu is mijn ziekte sinds 2 jaar gelukkig stabiel en mogen we er voor gaan. Sinds februari 2012 zijn wij t traject ingegaan bij de gynaecoloog.. Tot nu toe nog steeds niks. Maar ben nu wel een week overtijd.. Gister inspanning gezeten door middel van een test doen en helaas negatief. Maar ik voel ook niks. Ja in m'n buik af en toe steekjes en zere ogen s avonds maar meer niet. Heeft iemand dit al eens meegemaakt en zo ja wat raden jullie mij aan.. Voor mezelf heb ik eigenlijk zoiets van ik wacht tot donderdagochtend en test dan opnieuw. Indien weer negatief dan maar bellen met gynaecoloog
Gestopt met pil en direct zwanger. Dat werd helaas een miskraam maar vrijwel direct weer zwanger. Ik ga ook op zoek naar goeie anticonceptie
Het voortraject was erg lang (vanwege m'n medische toestand en medicatiegebruik) maar toen we eenmaal groen licht kregen was ik de 2e ronde zwanger. Cycli van max 25 dagen, dus vlot. En gelukkig maar. Ik had zo ontzettend veel pijn en voelde me zo beroerd dat ik weer aan de medicatie was begonnen als ik ongesteld was geworden. Gelukkig bleek ik zwanger. Want anders was het er nooit van gekomen... Edit: gelukkig voel ik me tijdens mijn zwangerschap alleszins redelijk Helaas is de kans nihil dat ik ooit nog een keer zwanger zal zijn. En mocht dit onverhoopt mis gaan, dan houdt het op. Fysiek kan het gewoon niet nog een keer.