Eerste keer twee weken nadat spiraaltje verwijderd was al raak en nu een gezonde zoon van bijna 20 maanden. En de tweede keer euh, per ongeluk prijs eigenlijk door 1 keer niet echt op te letten. (seks gehad 2 dagen voor NOD en een erg regelmatige cyclus! Bleek mijn eisprong opeens 14 dagen later te zijn! Nog nooit gehad!) We zijn dus heel erg vruchtbaar
Bij onze zoon 2 maanden na het stoppen van de pil. Nu ben ik al 13 maanden gestopt en zijn nu 6 maanden bezig voor een tweede maar tot nu toe nog niks helaas.
10 jaar de pil.. Augustus 2012 gestopt, 2 keer een menstruatie gehad met korte cyclussen 23 en 28 dagen.. Daarna raak.. Oftewel heel veel geluk gehad!
januari alvast gestopt met nuvaring, met het plan er in juni/juli voor te gaan. onvoorzichtigheid zorgde er echter voor dat ik in februari/maart al zwanger was, dat werd een mk, ronde erna gelijk weer zwanger (niet zozeer compleet ongepland meer, maar we hadden toch wel wat om de vruchtbare dagen heen geklust dachten we), weer mk, toen een maand echt overgeslagen, om er vervolgens volop voor te gaan en toen de 2e ronde zwanger, dit keer blijvend. Ik ben dus in een half jaar 3x zwanger geworden...
Bij de eerste 16 maanden over gedaan Bij deze zwangerschap was het binnen 4 maanden raak en nog een tweeling ook!
Wij zijn dik 3 jaar bezig geweest.. Wel een aantal keer zwanger geweest, maar 3x een vmk en een keer een MA.. Gelukkig lijkt het deze keer allemaal helemaal goed te gaan..
Wat een verschillen he? Bij de eerste 2e ronde. Bij de tweede 4e ronde (was nog erg ziek van de eerste bevalling en complicaties van PE). Eerste zoontje heeft het daarom ook niet overleeft met 23 weken. Gelukkig wel weer snel zwanger. En nu alweer bijna op 27 weken, en dus zo goed als levensvatbaar, eindelijk genieten!