Na de pil in de kliko te hebben gemikt na 3.5 jaar dmv ICSI (2de poging) nu bijna 42 weken zwanger van eerste zoon Geduld is hier duidelijk op de proef gesteld
1ste zwangerschap ongepland de eerste of tweede maand nadat ik met de pil was gestopt 2e zwangerschap in de tweede maand. Ik slikte de pil al 2 jaar niet. Hopelijk heb ik een derde keer weer zoveel geluk.
Het heeft bij ons 16 maanden geduurd voordat we weer zwanger waren. Dit omdat ik zo onregelmatig ben, het is bijna niet vast te stellen wanneer ik vruchtbaar ben.
Bij mijn 1e zwangerschap 9 maanden bezig geweest -> 8 jaar de pil geslikt. Bij mijn 2e zwangerschap was het meteen raak -> 6 maanden nuvaring gebruikt.
De grote cliché: 1x onvoorzichtig geweest, en was meteen raak. Met mijn ex ben ik er toen bewust voor gegaan en dat lukte niet. Zal wel zo moeten zijn denk ik dan In elk geval zijn we superblij met ons onverwachte wondertje!
23 maanden, onverklaarbaar verminderd vruchtbaar. Na 1e iui meteen raak, dus of net dat zetje nodig gehad, of daarvoor gewoon pech
Bij de 1e was ik na 5 maanden zwanger na 7 jaar de pil te hebben gebruikt. Bij de 2e gebruikte ik al jaren niets want ik zou verminderd vruchtbaar zijn en werd al jaren niet zwanger, met mijn nieuwe vriend was ik na 2 maanden zwanger en nu ligt er een prachtig kadootje is zijn bedje!!!
Wij zijn gezegend met een goede vruchtbaarheid! 1e direct raak 2e na 4 maanden 3e na 2 maanden Nooit lang hoeven wachten dus, zoals sommige van jullie.
Januari 2010 gestopt, wat tegenslagen gehad dus niet non-stop bezig geweest en september 2012 eindelijk een positieve test.
In de zevende maand was het raak. Helaas MA en curettage en nu wachten op mijn menstruatie (vier weken na curettage negatief getest helaas, dus geduld!!)
Vanaf april 2012 1e keer was het misgegaan en na 5-6 weken een miskraam Maar nu is alles tot nu toe goed en gezond
November 2011 mirena verwijderd, om lijf alvast weer op gang te laten komen (had geen menstruatie tijdens mirena). Toen onverwacht zwanger, eindigde in MK. Na een bewuste pauze nu in de derde ronde raak!
Hier kleine 7maanden voor ik zwanger was. Dat was al erg snel voor mij want ik heb maar 2x gemenstrueerd in die maanden, had cyclussen van 99dgn. Heb ook maar 2x echt gemenstrueerd in die 7mnd. Ons kindje was dus echt een wonder..