2 weken maar wij speelde een beetje vals want hadden nog een cryo uit onze vorige poging in de vriezer. Die is teruggeplaatst. We hebben natuurlijk heel veel geluk dat die ook is blijven zitten
Hier ook in 1x... Was een ongelukje maar weten precies waar het mis ging....en dat was dus meteen raak
2 weken Al was ik wel al een paar maanden gestopt met de pil en hebben we condooms gebruikt tot we klaar voor de start waren!
Ik ben in maart gestopt met de pil en dacht eigenlijk van oh joh na 10 jaar aan pil zal het wel een jaartje duren om te "ontpillen". Niets bleek echter minder waar, in april zijn we al zwanger geworden !
Eerste zwangerschap na 1 maand (op het einde van cyclus begonnen, en volgende cyclus zwanger), en deze na 3,5 maand (bij 4e cyclus raak). Bij beide nooit aan de pil geweest of andere hormonentroep.
Eerste was een ongeplande (maar zeer gewenste zwangerschap!! Deze zwangerschap 9 maanden onbeschermd seks gehad, waarvan 3 maanden echt gericht bezig!
Bij ons was de eerste poging direct raak. Eind sept met de pil gestopt en inmiddels ruim 17 weken zwanger!
Mijn zoontje raak in ronde 2 (na 12 jaar pilgebruik) en ik was 4 maanden na de bevalling weer zwanger zonder dat ik het in de gaten had... Hier dus gelukkig niet echt veel moeite gehad!
1,5 jaar.. Na 1 jaar werden we onderzocht, bleek ik pcos te hebben. Clomid 50 & 100 sloegen niet aan. Clomid 150 sloeg aan, waarbij ik bij die hormoonkuur zwanger ben geraakt.
Bij de eerste zwangerschap: 23 maanden, een mooie, gezonde zoon gekregen. Bij de tweede zwangerschap: 2 maanden, helaas vorig week gehoord dat het hartje niet meer klopt en we een missed abortion hebben
de eerste zwangerschap; 22 maanden, helaas een missed abortion. de tweede zwangerschap; 1 maand, een dochter gekregen. de derde zwangerschap; 12 maanden, gaat gelukkig helemaal goed.
Eerste zwangerschap in de 2e ronde, nu inmiddels 28-6 weken zwanger. Wij hadden dit zo snel totaal niet verwacht. Mijn internist gaf aan dat ik toch zeker rekening moest houden met 1,5 jaar.
In april 2012 gestopt met de pil na 10 jaar gebruikt te hebben. Eerste ronde afgewacht en daarnaver voor gegaan. In september was ik zwanger geraakt. Moet ook zeggen dat we een pasr maanden niet heel actief geklust hebben in die periode. September was onze vakantie en toen er dlink voor gegaan. Torn was t ook gelijk raak.
Hier met de pil gestopt in dec. 2010, vanaf febr. 2011 gaan proberen zwanger te raken.. Toen het febr. 2012 was nog niks, toen maar es naar de huisarts e.d. Na onderzoek bleek toen dat sperma van man niet goed was, en dat voor ons als enige optie ICSI overbleef. Gelijk het traject maar ingegaan en 1e poging raak, oktober 2012 positief getest Dus al met al valt het nog wel mee..
Bij de eerste gestopt in september en het jaar er op in september een positieve test van onze dochter. Wel 2 keer eerder zwanger geweest (na 3 maanden, 2e keer na 4 maanden) maar dat werden helaas MA's. Nu in februari gestopt en in september een positieve test. 7 maanden dus, maar dit keer ging het meteen goed