Hoi hoi, in augustus ben ik gestopt met de pil. Na ongeveer 4 maanden wachten was de eerste menstruatie onwijs heftig. Een maand later was de tweede weer zo heftig dus ik dacht dat ik dat misschien heb zonder de pil. Maar nu, na 27 dagen, lijk ik een bijzonder lichte menstruatie te hebben. Herkent iemand dat? Kan het zo erg wisselen in het begin?
hoi ik ben al heel lang niet meer aan de pil. twee cyclussen terug was ik mega ongesteld en de afgelopen keer was ik maar een dag echt goed ongesteld en de anderen dagen al met afvegen wat.
het kan inderdaad per menstruatie verschillen. afgelopen ronde ook nog geen 48 uur gebloed en dan ook nog eens heel weinig en de dagen erna af en toe een klodder
Bedankt voor jullie reacties! Dat hoeft verder dus niks te zeggen? Toch wonderlijk dat het zo verschilt maar in dat geval ben ik maar blij met de lichtere variant deze keer. Al is het werk zo licht dat ik me moeilijk kan voorstellen dat zich iets had kunnen innestelen maar we zullen zien hoe volgende keer is.
Jouw verhaal had het mijne kunnen zijn! Vorige cyclus was mijn menstruatie zo licht, dat ik zelfs niet helemaal kon uitsluiten of het ms was of een innestelingsbloeding. Ben toch maar van ms uitgegaan, aangezien het wel rood was. Het is idd niet elke maand hetzelfde, zoals bij de pil. Deze 4e keer bijvoorbeeld. Gisteren komen ze door, en heb echt afgezien tot in de namiddag. Nu voel ik weer niets meer, en het voelt ook niet alsof het heftig gaat worden... Zie het als een voordeel