Nou het is niet gemiddeld een jaar, na een jaar is al ongeveer 80% zwanger. In mijn omgeving raakt ook iedereen maar binnen 4 maanden zwanger, zeer frustrerend. Hartstikke leuk voor hun allemaal hoor, maar het doet een beetje pijn. Wij zitten nu in ronde 11..
Mij kwetst dat me totaal niet hoor kuikentjepiep. Ik gun het iedereen die een kindje wil dus van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan!
Bij de eerste heeft het ruim een jaar geduurd. Bij de tweede en derde in 1x raak. Deze keer ben ik in augustus gestopt met de pil en sinds vorige maand echt bezig om zwanger te worden. Enige minpunt is dat mijn cyclus net nou raar begint te doen. Sinds pil stop iedere maand netjes een cyclus van 35 dagen. Nou al 2x bruin verlies maar niet echt ongie. Ik wacht maar af.
Bij ons zoontje heeft het 2,5 jaar geduurd. Bij deze zwangerschap was ik 10 maanden na de geboorte van ons zoontje weer zwanger. Maar ik heb pcos dus niet zo gek dat heg bij de 1e zolang duurde. We waren dan ook heel erv verrast dat ik zo snel weer zwanger ben geraakt van de 2e, want met cyclussen van 3 maanden is het een kwestie van geluk...
Wij zitten in ronde 11, en om me heen ook alleen maar succesverhalen van binnen 1 of 2 maanden zwanger. Gun het ze allemaal van harte maar hoop dat het bij ons ook niet lang meer duurt..
Wij waren in de 15de ronde zwanger, ik had geen regelmatig cyclus, dus we zijn bijna 1,5 jaar bezig geweest.
December 2013 gestopt met de pil na 13 jaar. 1e menstruatie na 91 dagen, daarna 32 dagen. Die ronde er voor gegaan en direct zwanger ( 5 maanden na pilstop dus) maar na 8 weken een mk gehad. Na de miskraam een lange cyclus zonder menstruatie en half augustus weer een positieve zwangerschapstest van gelukkig een plakbaby. Ik hoop dat het voor jullie ook snel raak mag zijn, niet de moed verliezen hoor!
Wij zijn april 2013 gestopt met de pil. Sept 2013 was het raak, maar heb helaas een vroege miskraam gehad bij 5 weken. Daarna was in het in maart 2014 weer raak en ben ik 14 december bevallen. Achteraf was ik er te veel mee bezig en kon ik aan bijna niks anders denken dan kinderen krijgen , wanneer mijn ei zou zijn etc. Totdat ik de knop om had gezet en zoiets had ik zie wel waar het schip strand. Weg Apps op mijn tel, weg ovulatie testen etc. Ik hoop voor jullie dat jullie snel een positieve test in handen hebben.
bij de eerste in ronde 8 zwanger.. zitten nu voor de 2e in ronde 6 maar voel dat we over een paar dagen ronde 7 in gaan. Hier begin ik nu ook onzeker te worden ik denk nu heel vaak wat als.. ronde 7 is vergeleken met heel veel andere dames hier nog niks maar die onzekerheid word nu met de maand wel erger .. ga soms echt zo twijfelen aan mijn lichaam! in de club waar ik nu praat is bijna iedereen zwanger nu en ook om me heen wordt ik plat gegooid met succes verhalen ..
7 Maanden voor een 5e. Bij eerste duurde het 4 maanden met 1 miskraam op 6 weken er voor. Bij de tweede ook zoiets, en bij de derde ronde 2 en bij de vierde ronde 16.