1e kindje 3 maanden 2e kindje 8 maanden Nu ronde 9........ En ook iedereen om ons heen word Door de wind in ronde 1 zwanger, frusterend!!
Ik ben in mei 2014 gestopt met de pil. Zijn dus al 9 maanden bezig Nu in afwachting of wij Ronde 10 ingaan? Wel fijn om te lezen dat t niet bij iedereen meteen raak is. Want zo ga je uiteindelijk wel denken
Hier in juni 2014 gestopt met de pil. Nu dus 8 maand bezig en dit is ronde 6 in totaal. In Dec. een Missed Abortion gehad met 10 weken. Mijn cyclussen duren ook zo verschrikkelijk lang, waardoor alles nóg langer lijkt te duren (wat eigenlijk ook zo is natuurlijk) en je "minder" kansen hebt per jaar. Mijn LF is ook aan de korte kant -8 tot 10 dagen- dus ik wil eigenlijk als het zo blijft met lange cyclussen en korte LF in juni/juli langs de huisarts. Lijkt me dan een jaar na de pil niet erg normaal. Maargoed, we zullen zien.
Lijkt wel een beetje op mijn cyclus Melanie, en toch benk nu zwanger! Bij ons kwam die magische grens van n jaar ook al aardig in zicht, nog 2 cyclussen en dan zou ik naar de huisarts gaan. Maar weet net dat t nu raak is terwijl we deze maand de vruchtbare dagen eigenlijk overgeslagen hadden Dus wie weet!
Ik ben Juni 2014 gestopt met de pil, maar we zijn echt serieus bezig vanaf januari 2015, hopelijk is het snel een keer raak Succes !
Hier richting de 3 jaar.. Raak er steeds meer van overtuigd dat we het ons niet gaat lukken zonder de mmm, nog 4 maandjes en dan is het `zelf proberen` voor ons echt wel klaar!
Maart 2014 gestopt met de pil. In de derde ronde zwanger. Werd een ma. Daarna weer in de derde ronde zwanger. Dat werd een vroege mk. Daarna weer zwanger in de tweede ronde en tot nu toe gaat gelukkig alles goed.
Hoi meiden, Als eerst hoop ik dat jullie gauw zwanger zullen raken. ik was de eerste keer in ronde 7 zwanger wat eindigde in 8 weken vorig jaar april en sindsdien niet meer zwanger geraakt. Ik heb me geprobeerd om niet bezig mee te houden de eerste 4/5maanden, ben daarna begonnen met ovulatietesten van de action wel lichte strepen gehad maar hij was nooit heel helder. Nu vraag ik me af duurde het bij jullie allemaal zolang met dat jullie ook de dagen tekens goed bij houden wanneer je vruchtbaar bent en echt om de dag klust? Ik heb dat namelijk niet omdat ik me er dus eigenlijk niet mee bezig wil houden en daar dus stress anders door krijg, klussen we gemiddeld 2x in de week maar nog geen resultaten, ik hoor namelijk van me vriendinnen veel dat ze niet wisten en 1x in die week hadden geklust en het raak was. Ik zal toch maar ovu testen weer halen en de hele maand testen om te kijken waneer me eisprong is dat is me niet duidelijk omdat ik ook een langere cyclus heb de laatste tijden. toch voel ik de laatste 2/3maanden wel pijn in me borsten voor me menstruatie komt en denk telkens dat het misschien wel raak is. Heel vervelend terwijl ik dat eerst nooit had
Ik ben nu 2,5 jaar bezig, ik denk niet in rondes omdat ik eerst niet eens een eisprong had. Voordat we uiteindelijk een kans hadden waren we al aardig wat medicijnen verder. Blijf hoop houden, het duurt soms even omdat het uiteindelijk een heel bijzonder proces is wat precies goed moet gaan.
Van de eerste na 3 de ronde. Nu van de 2 de eerste ronde. Kan niet geloven. Ken veel mensen die er lang over doen. En doe daarom graag mee aannmoeders voor moeder. Veel succes allemaal
Interessant topic! Onze eerste heeft 3 jaar op zich laten wachten, maar ik moet bekennen dat we er toen absoluut niet bewust mee bezig waren. Ik dacht niet in rondes (hebben er geheid ook overgeslagen) en had geen idee wanneer mijn eisprong was. Afgelopen augustus hebben we beiden aangegeven dat een tweede welkom zou zijn. Dacht het weer hetzelfde te doen (de natuur z'n gang laten gaan), maar afgelopen januari voor mezelf besloten mijn eisprong te gaan spotten. Gevoelsmatig zien we nu dus in ronde 1, in afwachting van mijn NOD. Ik ben 37 en mijn grens is de 40. We hebben dus een kleine 2 jaar. Hoop niet dat het zo lang gaat duren!
Van mijn eerste was ik na pas 2-2,5 jaar zwanger. In mijn omgeving raakte er ook verschillende in de eerste 3 maanden al zwanger, dat vond ik toen ook wel eens confronterend. En nu bij deze zwangerschap was ik totaal onverwacht zelf zo'n iemand die in een poep en scheet in zwanger raakte (zo zag ik altijd wel), al in ronde 3... Ik hoop voor alle dames die nog niet zwanger zijn dat jullie ook snel dit geluk mogen ervaren.