Hoelang bezig met zwanger worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Even88, 18 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rdas

Rdas Niet meer actief

In ronde vijf zwanger geworden. In deze ronde wel "hulpmiddeltjes" gebruikt. Tarwekiemolie, granaatappelsap en conceive plus haha geen idee of dit geholpen heeft.

Ik wens je veel succes en hoop dat je snel zwanger mag zijn!!

2. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    sinds juli 2013 :)

3. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hier was ik na ongeveer 5-6 maanden zwanger van de eerste. Nu in ronde 2 voor een tweede kindje. Had verwacht er wat relaxter in te staan maar dat lukt tot nu toe nog niet echt... We zullen zien. Succes allemaal!

4. opnaarnr1

opnaarnr1 Actief lid

14 feb 2015
    127
    0
    16
    NULL
    NULL
    Herkenbare vraag!! Wij zijn pas in ronde 1 voor eerste kindje. Vermoedelijk deze maand niet gelukt. Ben wel 4 dagen overtijd, maar geen positieve test en heb het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Ik hoop gewoon heel erg dat we bij de gelukkigen horen die binnen 3 maanden zwanger zijn. Maar klinkt niet heel realistisch als ik alles hier zo lees...

5. Frouk

Frouk Lid

31 dec 2011
    38
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bij onze dochter hadden wij na 1 maand al een positieve test in handen. Hierdoor natuurlijk erg optimistisch voor een tweede. Dit duurde precies een jaar. Het zegt dus ook niets hoe snel de eerste gaat, ten opzichte van een tweede..

6. Leuk

Leuk Actief lid

28 jul 2014
    157
    66
    28
    NULL
    NULL
    Wij zijn bezig vanaf aug. 2014.
    Twee keer zwanger mogen worden, maar geen kloppend hartje.
    Op naar de derde en hopen op een goede zwangerschap!

7. Koon

Koon Niet meer actief

Eerste ronde raak. Puur geluk natuurlijk.
    Ben enorm benieuwd hoe het zal gaan als we voor een 2e gaan.

8. tipje2

tipje2 Actief lid

17 nov 2012
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ronde 9 na stoppen met pil zwanger, na 6 maanden ovulatietsten gaan gebruiken.. Bleek ook wel handig want m'n cyclus was erg onregelmatig maar ondertussen banjers hier een dreumes van ruim 15 maanden rond :)
    Hoop voor jullie dat jullie snel zwanger zijn!

9. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Bezig sinds juni 2012.

10. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Wij zijn vier maanden bezig, maar ik heb lange cyclussen dus nog maar in ronde 3...

11. Lisa2001

Lisa2001 Actief lid

21 mei 2013
    302
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb heeeeeeeel lang gewacht op mijn eerste natuurlijke menstruatie. Die hebben we daarom ook niet meegerekend omdat het niet echt een eerlijke kans was.

Wij zitten nu in ronde 3 en gaan denk ik ronde 4 in(ben volgens mij net ongesteld geworden). Ik word er ook vaak onzeker van maar probeer me niet te richten op zoveel mensen die zeggen 'was meteen raak'. In 1 jaar is 80% zwanger laten we daar maar op hopen.

Hopelijk zijn we snel allemaal zwanger!!!

12. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Wat goed zeg, gefeliciteerd!:)

Hopelijk kan ik gauw hetzelfde zeggen :)

13. mizz

mizz Actief lid

15 nov 2012
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    We zijn nu ruim 3 jaar bezig. 2 jaar zelf geprobeerd, 2 iui's gehad. Toen adempauze en nu weer sinds deze maand begonnen. Wel is bij mij sinds kort endometriose ontdekt. Wie weet is dat al die tijd de boosdoener geweest. Tot op heden onverklaarbaar verminderd vruchtbaar. Binnenkort kijkoperatie. Brr..

14. Kittehs

Kittehs Niet meer actief

Een maand of 8, probeerde er niet teveel op te focussen. Wat erg lastig is ;)
    Volgens mij is dat wel gemiddeld. Meteen of binnen 3 maanden zwanger is wel erg snel. Ik was 24, bijna 25 trouwens.

15. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Wij zijn 14 maanden bezig geweest, en zie het resultaat:)

We zouden 24feb de MMM in gaan, maar dat is gelukkig niet meer nodig!
    En er proberen niet mee bezig te zijn, tja.. Dat zegt iedereen maar dat gaat niet, en dat heeft bij ons niet geholpen want ik was er de laatste maand juist extra mee bezig aangezien we anders de MMM in zouden gaan.

16. Tearmiss

Tearmiss Actief lid

18 feb 2015
    214
    3
    18
    NULL
    NULL
    Wij zitten nu in ronde 6. Ik word er ook erg onzeker van en ben ook wel een beetje een doemdenker. En dan het advies krijgen dat je er niet zo veel mee bezig moet zijn, zat er maar een uit-knop op mijn hoofd ;)

Confronterend vind ik inderdaad wel een mooie uitdrukking. In mijn omgeving zijn ook veel mensen ongepland of in één keer zwanger geraakt.

17. tam30

tam30 Lid

27 nov 2011
    5
    0
    0
    NULL
    Ankara
    Hi

Ik ben gestopt met de pil in juli 2012 , maar we zijn pas echt begonnen in januari 2013 dus voor ons is het al 2 jaar nu.

18. Tearmiss

Tearmiss Actief lid

18 feb 2015
    214
    3
    18
    NULL
    NULL
    Terwijl ik dit typte ongesteld geworden... minimaal ronde 7 dus...

19. droombeebje

droombeebje Bekend lid

7 jun 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is zo verschillend. Dat zie ik in onze omgeving ook wel..... Je kunt er denk ik dus weinig mee, het is voor een groot deel afwachten of en wanneer het lukt. Hier bij de eerste in vier rondes zwanger. Bij de tweede eerst ronde. Dat het zo snel zou gaan, hadden we niet verwacht, maar zo ontzettend blij mee! Probeer inzicht te krijgen in je cyclus, dat kan veel helpen.

20. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Sinds oktober 2012 bezig. Vorig jaar 2x zwanger, helaas mis.
    Nu pas weer zwanger hopelijk nu wel goed.;)

Deel Deze Pagina