Helaas hoor ik ook bij 'de wachters' Eerste zwangerschap na 8 maanden: mk bij 6 weken 2e zwangerschap daar 2 maanden na: ma bij bijna 12 weken Nu; 13 maanden verder met hulp ziekenhuis (medicijnen) nog altijd niets.. In totaal 22 maanden bezig Eindelijk met iui beginnen in maart/april. Eerst nog even een (zoveelste) vakantie tussendoor en dan voor het echie... 22 maanden hopen, vrezen, verliezen, kracht vinden en er veel voor laten zijn erg lang... Succes en ik hoop dat jullie allemaal stukje sneller zwanger worden dan de wachters van dit forum...
Ik voel helemaal hetzelfde. Vandaag opnieuw naar feestje en was weer iemand van de familie zwanger. Ik ben de enige die nog geen kindje heeft of zwanger is. Confronterend allemaal.
2007 gestopt met de pil, IVFtraject ingeslagen na 1 jaar, 4 jaar geleden de hoop opgegeven, nu bijna aan de bevalling toe. totaal onverwacht, aar zo gewenst
Eerste keer zwanger in de vierde ronde, dat werd een miskraam. Daarna de derde ronde zwanger van ons zoontje. Nu in de tweede ronde zwanger geworden.
Hier oktober 2013 gestopt met de pil. Vanaf januari 2014 er echt voor gegaan. We hebben een paar maanden tussendoor gehad dat het er niet van kwam tijdens de vruchtbare dagen, vandaar dat we nu in ronde 8 zitten.. Het heeft nu trouwens wel lang genoeg geduurd
Hier met de pil gestopt in oktober 2008. Eind 2010 gestart met ICSI. In mei 2012 een vmk na de enige cryo uit de laatste derde poging. Gestopt en overgestapt naar adoptie. Eind 2014 toch weer een vierde ICSI er tegenaan gegooid en nu zwanger Oftewel, 6 jaar. Succes allemaal!
Wij zijn al 2 en een half jaar precies bezig voor ons eerste kindje, Nu eerste ronde iui dus nog in afwachting hoe lang het gaat duren voor we zwanger zijn.