hoelang bij ouders op slaapkamer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamamadelon, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Mijn zoontje slaapt nog steeds bij mij op de kamer...

2. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Nog nooit en had er ook niet aan moeten denken zeg.

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Mijn zoontje heeft 8 maanden bij ons op de kamer gelegen en onze kleine meid zal ongeveer een jaar bij ons slapen want zolang wil ik borstvoeding geven. :) Het gaat prima, had er niet aan moeten denken dat zo'n klein ukkie meteen na de geboorte al in de eigen kamer had moeten liggen na negen maanden de geborgenheid te hebben gehad van mama's buik.....:(

4. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    esmee lag 3 maand bij ons in de slaapkamer in haar wieg .. als het aan mij had geleden lag ze er langer maar ben blij dat ik naar mijn man heb geluisterd , haahahaha , het ging gelijk goed..! lijkt me ook niks om zo'n klein hummeltje gelijk in zo'n grote slaapkamer te laten slapen.. vondt het ideaal , een paar maand naast ons ..!

5. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    levi slaapt nog bij ons en ik vind het zo gezellig weet niet wanneer hij naar zijn eigen kamertje gaat

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Eerste 2 weken in het ziekenhuis. Daarna 2 weken bij ons op de kamer maar mijn man werd er gek van. Nu slaapt ze in principe op haar eigen kamer maar het komt nog regelmatig voor dat ze in ons bed beland. Mijn man heeft er nu niet zoveel last meer van.

7. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ons meisje heeft 1 week in het ziekenhuis gelegen daarna 1 week bij ons in de kamer. We bleven wakker liggen van haar geluidjes dus dachten na een week: "We proberen het gewoon!" Mevrouw sliep prinsheerlijk in haar grote bed!

8. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Hier slaapt hij ook nog lekker in zijn wiegje naast mij, en wat mij betreft blijft dat ook nog wel even zo. Alleen mn man wil hem met een week of 8 toch naar zijn eigen kamertje hebben.

9. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Finn heeft tot 6 weken bij ons in zijn eigen wieg gelegen, daarna naar zijn eigen kamertje. Zag er erg tegenop, maar ging direct goed:)

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Emma heeft tot 10 en een halve week bij ons geslapen in haar wiegje. staat er nog steeds voor als ze echt niet wil slapen in haar ledikant. maar we leggen haar nu rond 7 uur s avonds op bed. maken haar wakker om 11 uur en gaan dan zelf slapen. (anders slaapt ze te lang door en krijgt ze te weinig voeding binnen) dan word ze s nachts soms wel wakker soms niet. Maar ik heb het idee dat ze lekkerder slaapt daar en wij ook. Mis haar soms wel hoor naast me.

11. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Mijn zoontje heeft bij ons op de kamer geslapen totdat hij doorsliep. Dit vooral ook ivm de borstvoeding en ik vond het ook heel fijn om hem gewoon dicht bij mij te hebben. Je hebt zo'n kindje 9 maanden in je buik gehad, heel dicht bij je. Ik wilde hem echt niet meteen zo alleen in een donker kamertje leggen, lekker vertrouwd dichtbij mama.

Toen hij met 8 maanden door ging slapen hebben we hem naar zijn eigen kamertje gedaan en daar slaapt hij dus nu. We hebben geen enkel probleem gehad met niet willen slapen oid. Gaat super.

Deel Deze Pagina