gister sprong de hond op mijn buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door fajah, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fajah

fajah Nieuw lid

26 okt 2007
    3
    0
    0
    gister lag ik op de bank en de hond sprong onverwachts van de leuning met 1poot kwam die volop op mijn buik terecht het is een jackrussel
    ik zit me toch een beetje zorgen te maken over of dat kwaad kan voor de baby,ik ben nu bijna 39weken,of zit de baby zo goed verpakt dat die er niks van merkt?
    weet iemand dat.....

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Nou ik denk zeker met een jack russel dat je je niet alteveel zorgen hoeft te maken. Voel je je kindje nog bewegen?
    Ik heb al meerdere malen 3 lompe labradors tegen mijn buik gehad en die kleine schopt vrolijk terug haha
    Maar als ik soms voel hoe de VK hard op mijn buik duwt enzo denk ik dat zo'n kindje in de buik een hoop kan hebben hoor

3. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    mijn niet zo tactische jack springt ook regelmatig op mijn buik.
    probeer hem wel in de gaten te houden maar af en toe springt hij zonder dat ik het in de gaten heb.
    volgens mij kan het niet zoveel kwaad hoor.

4. Samama

Samama Niet meer actief

Volgens mij kan dat geen kwaad hoor meid. Mijn katten banjeren ook regelmatig over mn buik als ik slaap.

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mijn franse bulldog doet dat regelmatig :( Noem haar dan ook franse bulldozer. Zo lomp! Maar heb niet het idee dat het kwaad kan, beeb zit goed verpakt!

6. syllie21

syllie21 Lid

19 okt 2007
    53
    0
    0
    kapster
    aaaaaaaaaaaaaaach wat hebben jullie allemaal lieve kleine hondjes.......

ik heb een berner sennnen van 1 jaar die nu al schofthoogte 73 cm is met adhd en een korte termijngeheuge van ong.2 minuten

ruilen?

7. annetje

annetje Lid

11 mei 2007
    99
    0
    0
    Er is laatst bij mij een grote onbekende hond recht tegen mijn buik opgesprongen. Zelf heb ik geen hond, maar ik was wel erg geschrokken en voelde me wat misselijk. Ook deed mijn buik heel lang zeer.

Voor de zekerheid ben ik toen naar de VK geweest. Er was toen niets aan de hand, maar ze zei dat het goed was dat ik belde als ik me zorgen maakte. Dus als je je er zorgen over maakt, zou ik gewoon even bellen. Ik kon direct langskomen en de VK heeft even gevoeld of alles nog goed is en ik had het hartje even weer gehoord. Het gaf mij weer een heel gerust gevoel.

8. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Ik heb 2 JR's en die komen ook nog wel eens op mijn buik terecht. Maar zolang de kleine beweegt niks aan het handje!

9. Djam

Djam Actief lid

2 aug 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Wij hebben een hele lompe maar wel erge lieve staford shire terrier. Hij is pas ook heel lomp op me buik gesprongen. Schrok er best wel van, maar had gelukkig de volgende dag een echo en die was gelukkig goed. Maar inderdaad, een kindje zit zo goed verpakt dat ze wel tegen een stootje kunnen.

Liefs mariska

10. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hier springen de katten gewoon op mijn buik, maar die zij wat lichter, Volgens mij kan het totaal geen kwaad.

11. marber

marber Lid

17 mei 2007
    98
    0
    0
    Hier ook regelmatig te maken met een overenthousiaste jonge Berner Sennen. Zelfs zo, dat ik vorige week ben omgevallen, gelukig op m,n rug/zij en niet op m'n buik.

Maar inderdaad, het kan volgens mij niet zoveel kwaad, zeker als je je kindje daarna nog voelt bewegen kun je er wel vanuit gaan dat alles oke is.

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik was zo handig om er zelf op te vallen!
    Frummel doet het nog uitstekend (ben toch 20 kilo zwaarder geworden). Hij of zij lijkt er geen last van te hebben.
    Elmo

13. Nannie87

Nannie87 Actief lid

7 feb 2007
    112
    0
    0
    Student
    Kerkrade
    Ja ik heb ook een lompe golden retriever van 23 weken en hij springt toch wel vaak tegen mijn buik op, maar zover ik weet kan het geen kwaad....Tenminste met de kleine is nog alles in orde :D

Deel Deze Pagina