ervaring met een zwangerschapstest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Laaf22, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laaf22

Laaf22 Nieuw lid

2 dec 2008
    4
    0
    0
    hallo allemaal,

ik ben hier nieuw...hallo. ik heb een vraagje. in juni was ik over tijd, testje gedaan en toen zagen we een heeeeeel licht streepje. dus ik de huisarts gebeld en die zei, een streepje is en streepje, dus gefeliciteerd.
    nou dezelfde dag nog werd ik ongesteld!
    zoals je begrijpt is ons vertrouwen in de test niet heel groot meer.
    nu ben ik vandaag twee weken over tijd. vorige week een test gedaan...niks.
    nu gisteren een test gedaan.......een heel licht streepje. alleen het streepje zou verticaal moeten zijn en het was horizontaal. weer de huisarts gebeld en die kwam met hetzelfde als toen, een streepje is een streepje, maakt niet uit hoe! jullie enig idee, want ik durf bijna niet te geloven dat ik zwanger ben! aangezien het de vorige keer ook niet was?

2. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

hallo

een horizontaal streepje lijkt mij niet goed hoor?
    maar je kunt ook testen kopen waarop staat ZWANGER ipv die streepjes .

heeeel veeel succes

3. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    euhm ik heb geen idee..... maar zo zeggen als je zo twijfelt, doe nog een testje en desnoods van een ander merk...

succes

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Digitale test doen! niet dat gefrot met streepje of niet, gewoon duidelijkheid of het wel of niet is.

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik zou over een paar dagen weer testen en dan inderdaad met een digitale...
    Maar volgens mij is een horizontaal streepje niet goed.

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als het een verticale streep moet zijn, dan telt een horizontale streep niet! Die reageert niet op het zwangerschapshormoon. In de bijsluiter van je test staat toch precies naar welke streep je moet kijken en wanneer hij wel en niet positief is? Ik vind het vreemd dat je huisarts zegt dat je dan wel zwanger bent...

7. babs81

babs81 Niet meer actief

weet je al meer?

Lijkt me inderdaad niet echt goed zo streep.
    Maar er kan natuurlijk ook eens fout zitten in zow apparaat die die streep eens verkeerd zet ;)

Ik had bij mijn eerste zo lichte vage streep maar was echht zwanger
    Misschien had je hormoon wel in je.. alleen is de rest niet goed gegaan, dan heb je die hormoon wel bij je!

Vertrouw die testen maar misschien idd.. een digi test.. Of wat dacht je een duo pak? doe je er 2 tegelijk!

SUcces ermee.. Hoop snel te lezen dat je weer positief getest hebt

8. Laaf22

Laaf22 Nieuw lid

2 dec 2008
    4
    0
    0
    nou volgens de huisarts ben ik zwanger......lekker makkelijk door de telefoon :( dus heb vanmorgen nog een test gedaan.......nee negatief.
    dus ik weet het niet meer :cry:
    zo'n digitale test waar haal je die?

9. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

kan je bijvoorbeeld bij de apotheek of gewoon de drogist halen

van clearblue digital.. staat dan gewoon: zwanger of niet zwanger

succes meid

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

als het een horizontale streep is die verticaal had moeten zijn (of andersom) ben je niet zwanger! snap ook niet dat die ha dat zo zegt als ik eerlijk ben.

ik heb ook weleens van die rare lijntjes gehad maar dat telt gewoon niet.

overigens kun je de vorige keer wel zwanger zijn geweest maar kreeg je misschien een vroege miskraam? dat komt vaker voor dan veel vrouwen denken en de meesten merken het dan niet eens.

hopelijk heb je snel duidelijkheid, idd een digitale test halen, is er tenminste geen twijfel! denk er dan wel aan dat je bij die digitale testen niet naar de streepjes mag kijken ;)

succes!

Deel Deze Pagina