Hallo allemaal, geen idee of ik hier ideeen kan vinden, maar wij zijn met onze scouting club op zoek naar een kampeerterrein voor een groep van ongeveer 40 personen. Het zou fijn zijn als er een blokhut o.i.d. bij is, maar er moeten zeker 10 tenten kunnen staan. We zouden wel graag naar het buitenland willen (Ardennen, Duitsland, evt Luxemburg) of bijvoorbeeld Zuid-Limburg. Iemand tips of ideeen bijvoorbeeld in je eigen dorp/stad of waar je bent geweest met je eigen jeugdvereniging?
hey wat leuk iemand van scouting, welke groep ben jij van? ik heb een tal van ideeén voor je (ik ben zelf teamleider bij de welpen van mijn groep) ik zal je even een pbtje sturen met tips
De brink in Herentals (be) en de kluis (St. Joris weert) (be) erg leuke mooie terreinen!!! Verder is in veere (Zeeland) zit ook een super label terrein Verder Wiltz in Luxemburg maar weet niet zeker of daar een blokhut bij zit
Moet het perse kamperen zijn? Ik weet wel een leuk kampgebouw in gemmenich, België. Paar kilometer van Vaals vandaag, mooi stuk grasveld omheen, vlakbij de bossen en het drielandenpunt. En als het mooi weer is mag je er een fikkie steken.