Hoi Dames, Misschien kunnen jullie mij helpen. Ik heb een zoontje van 11 maanden en wil graag een bodywarmer voor hem kopen. Hij is vrij smal/normaal postuur maar wel een vrij lange baby. Nu zit hij NET in maatje 80 en moet je de truitjes en ZEKER de broekjes soms omslaan. Nu wil ik dus een stoere bodywarmer kopen. Maar ben ik na aan het denken over de maat. Zouden jullie 80 of 86 kopen? EN dragen ze op die leeftijd wel een bodywarmer? Vind die van lief zo leuk
Ik zou hem eerst passen en als hij een beetje ruim zit nemen. Mijn dochtertje is bijna 15 maand draagt maat 68 maar van sommige winkels moet ze bodywarmer maat 80 hebben terwijl ze klein en smal is.
ik zou zeker een maat 86 kopen, weet niet hoe die van lief vallen moet ik zeggen. En met een spijkerjas erbij vind ik het erg handig. Bodywarmer + spijkerjas als het koud is of `s morgens vroeg en dan `s middags of de spijkerjas of de bodywarmer.
Ik denk ook idd dat je een 86 kan kopen. Ze groeien na een jaar ook best nog hard hoor. Denk dat ze vanaf 92-98 minder hard groeien. En langer in een maat zitten. Mijn meisje had met 12 mnd nog maat 86/92. Met 13 mnd was dat allemaal te kort en nu zit ze in 92-98. Ze is net 15 mnd. Denk dat ze tot de zomer wel met deze maat kan doen.(hoop ik)
Ik zou passen en kijken hoe het zit. Mijn kinderen groeide na een jaar niet hard meer. 1 maat per 8 maanden ongeveer
86.. dan kan ie er nog ff mee doen. Hier heeft ze ook een jasje aan van 92. terwijl ze nu vooral in 80 zit, maar soms ook 86 aanheeft.. het verschilt ook per merk natuurlijk.. gewoon ff kijken
Ik werk bij lief. Vanaf 1 jaar zitten ze ongeveer eenhalf jaar in een maat. Maar zijn statestieken.. 1 jaar staat bij ons voor 86.