Na positieve ovulatietest, geen menstruatie en geen positieve zwangerschapstest?!

Discussion in 'Zwanger worden' started by aurora5, Feb 13, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. aurora5

aurora5 Bekend lid

Oct 26, 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 aurora5, Feb 13, 2015
    Last edited by a moderator: Feb 13, 2015
    Hallo allemaal,

Op woensdag twee weken geleden heb ik een positieve ovulatietest van cleaur blue gehad. Deze gebruik ik regelmatig en wordt altijd precies 14 dagen na het testen ongesteld. Maaaaaaar nu.....is het inmiddels 17 dagen erna en ik ben niet ongesteld. Testen zijn echter omo wit en negatief...

Heb verder weinig klachten, geregeld koppijn, sinds twee dagen rugpijn en een beetje gele afscheiding.

Ben nu al ruim een jaar bezig voor een tweede kindje en ik baal er van. Mijn cyclussen zijn al enorm lang (tussen de 35 en 45 dagen) en deze onduidelijkheid is zoooo irritant.

Denk echt dat mijn lichaam gewoon aan het klooien is...Laat mij nou maar gewoon ongesteld worden, dan weet ik in elk geval waar ik aan toe ben en kan ik weer met een nieuwe ELLE LANGE cyclus starten...

Heb de verwijzing voor de gyneacoloog al liggen, ga denk ik toch maar eens bellen.

Bovenstaande herkenbaar voor iemand??

2. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Een positieve ovutest is geen garantie dat een eitje springt.
    Het komt nog wel eens voor dat ondanks de positieve test een eitje niet of later springt.

Kan dus best dat je een tweede piek hebt gehad en bij de tweede piek je eitje pas is gesprongen.

Kan ook een late innesteling zijn.

Of je bent iemand die laat positief test.

Allerlei mogelijkheden dus helaas.
    Vervelend dat jullie al een jaar bezig zijn voor een tweede.
    Hopelijk heb je de gyn niet meer nodig.

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Ja dit, vooral dat eerste komt best veel voor geloof ik, hopelijk vlug beter nieuws

4. Mimy1

Mimy1 Actief lid

Nov 29, 2014
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had 2 maanden geleden een cyclus van 41 dagen, mijn eisprong was op dag 21 en 20 dagen later werd ik pas ongesteld!! Heel vreemd en ik had er ook al 3 testjes tegen aan gegooid. Maand erop netjes weer 31 dagen..

Share This Page