Lieve allemaal, 3,5 week geleden zijn wij bevallen van een dochtertje helaas is ze na een lange strijd veelte vroeg geboren bij 22.4 wk. Nu hebben we besloten om geen anticonceptie te gaan gebruiken maar de natuur zijn gang te laten gaan.. Ik weet niet precies hoe mijn cyclus is maar verwacht volgende week woensdag ongesteld te worden. Nu heb ik vanmorgen een test gedaan om te kijken of er nog hormonen in mijn lichaam zitten zodat als ik volgende week zou testen ik het kan vergelijken. En mijn test was licht positief, waar ik ergens heel blij mee ben maar ook in mijn achterhoofd weet dat het te vroeg is en dat het ook nog van de vorige zwangerschap kan zijn.. Dus dat eigenlijks niks zeker is en het gewoon blijft afwachten.. Maar nu mijn vraag.. Weet iemand hoelang het hormoon met het termijn van de vorige zwangerschap (22.4wk) in je lichaam blijft zitten? Liefs Mimus
Dat wisselt bij iedereen. Bij mij was het nog na een maand aanwezig. Maar bij sommige na een paar dagen niet meer. Maar heb je geen controle gehad of je baarmoeder schoon is bijv?
Bedankt voor je berichtje! Ik heb verder geen lichamelijke na controle gehad.. Verloskundige is nog wel een paar keer langs geweest maar dat was meer kijken hoe het met mij/ons ging.. Ik weet alleen bij haar geboorte dat ze noemden dat alles (placenta, vruchtzak) er intact zijn uit gekomen..
Wat knap dat je de natuur nu alweer zijn gang durft te laten gaan Mimus! Heb je inmiddels al meer duidelijk over de test die je nam? Ik heb je een PBtje gestuurd Sterkte met het wachten!