Blaasontstekking

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Djam, 23 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djam

Djam Actief lid

2 aug 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Hey meiden,

Heeft 1 van jullie wel eens mee gemaakt dat je blaasontstekking had voordat je wist dat je zwanger was? Ik moet 1 oktober ongi worden, maar heb nu een fikse blaasontstekking en een behoorlijk opgezwollen buik, heb wel eens gehoord dat het kan dat je dan zwanger bent. Wie kan hier antwoord op geven?

Liefs Mariska

2. Hope123

Hope123 Actief lid

9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Volgens mij heb ik dat ook een beetje en moet soms wel 2 x per haf uur plassen. Maar dat heb ik wel vaker dus trek voor mezelf maar geen conclusies. Ik hoop het voor je!

3. Hope123

Hope123 Actief lid

9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Volgens mij heb ik dat ook een beetje en moet soms wel 2 x per haf uur plassen. Maar dat heb ik wel vaker dus trek voor mezelf maar geen conclusies. Ik hoop het voor je!

4. Hope123

Hope123 Actief lid

9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland

5. Djam

Djam Actief lid

2 aug 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Bij mij is het gister met een urineonderzoek bewezen dat het een blaasonstekking is, heb er antibiotica voor gekregen. Ik weet dat ik me eigen er zeker niet blind op moet staren, heb al een aantal maanden een teleurstelling gehad (net als zo velen hier) dus ik ga er vanuit dat het niks is, dan kan het altijd mee vallen.

Liefs Mariska

6. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    kan dat iik heb namelijk net een topic geopend ik voel me een beetje raar sinds ik die klachten heb heb ik ook een beetje blaasontsteking maar hoefde niks van de dokter veel drinken zeiden ze..en kan je wel medicijnen nemen als je zanger bent?
    en ik heb gehoord als je een blaasontsteking laat sluieren als je zwanger bent kan je een mk krijgen door de onsteking kan je dan soort weeen krijgen?

7. Djam

Djam Actief lid

2 aug 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Ik ben meteen naar de huisarts geweest toen ik het voelde. Heb de situatie uitgelegd, en die vertelde dat het wel vaker voorkomt dat vrouwen die zwanger zijn een blaasontstekking krijgen en dat die gewoon antibiotica mogen slikken die geen kwaad kunnen voor de ongeboren vrucht. Staat ook in de bijsluiter, dus mocht ik zwanger zijn dan kan het geen kwaad gelukkig.

Liefs Mariska

8. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Hoi Djam,

Nou je dokter is behoorlijk suggestief!
    Blaasontsteking is GEEN zwangerschapssymptoom.
    Je krijgt het wel van regelmatig seksen, wat waarschijnlijk het geval is als je voor een kindje gaat.. gewoon vervelend dus.

Hoe grappig: ik zit nu zelf ook aan een antibioticum voor blaasontsteking. Dacht dat ik innesteling bloeding had maar was bloed van de ontsteking, zo zie je maar, wishful thinking...
    Heb overigens nooit eerder een echte blaasontsteking gehad..

Succes ermee..x

9. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    Nou ik ben een meester wat btreft blaasontsteking heb er jaren bij gehad dat ik 8 keer een kuur heb gehad maar als je blaasontsteking krijgt door regelmatig vrijen dan komt dat door dat je niet vooraf en na de tijd gaat plassen en ik neem nu preventief iets homeopatisch om geen blaasonsteking te krijgen en ik heb het al anderhalf jaar niet meer gehad maar zie hier nu wel dus...

Deel Deze Pagina