Hey, Ik heb me speciaal aangemeld om deze vraag hier te kunnen stellen. Na onze eerste Icsi-tese poging ben ik voor de tweede zwanger geworden. Supernieuws natuurlijk! Heb thuis al een vrolijke dreumes (ook dmv de eerste Icsi) van 14 maanden rondlopen. Nu had ik een dag voor de testdatum wat heeeel lichtroze bloedverlies. Dacht dat het klaar was en testte voor de zekerheid om uitsluitsel te krijgen. Maar wat wil het geval een heel licht streepje. Door de weken heen regelmatig getest en wordt alleen maar donkerder. Tot op deze week knallen de strepen er zelfs vanaf. Maar ook nog steeds bloedverlies. GEEN KRAMP. Soms alleen met afvegen, best flink, dan weer weinig.Soms wat druppeltjes in maandverbandje. De ene keer lichtroze, dan bruin, dan rood, dan bruin, dan roze. Met wat slijm, zonder slijm. Geen pijl op te trekken dus. a.s. Maandag 11 jan krijgen we de eerste (allesbeslissende) echo. Ben dan 6+5 weken. Hoop op een hartje maar aan de andere kant doodsbang. Bij mijn zoontje zagen ze destijds zijn hartje al met 6+1 wkn. En verder... Heel erg moe, warmte-aanvallen, veel plassen, melkverlies en die knalpositieve testen. Wie kent soort gelijke verhalen met een goede afloop? Duimen jullie met me mee voor maandag? Lieve groet, Macy
Wen, jij ook veel suc6 de 11de! Ik ken je verhaal niet, maar is er dus nog een mogelijkheid voor een kloppend hartje voor jou?
Wat ontzettend spannend voor je mac77. Helaas is bloed verlies niet zon goed teken. Maar.... het hoeft ook geen slecht teken te zijn! Ik ken iemand die heel haar zwangerschap bloed verloor. Zij ging zomaar naar de huisarts omdat ze al 2 maanden 'ongesteld' was en bleek zwanger te zijn! Haar zoon is al 35 jaar! Je zal toch echt de echo moeten afwachten. Sterkte! En ik duim voor je!
Macy77, ik heb hetzelfde maar dan bijna 1.5 week. Ik ben nu 10 weken. Het is begonnen bij 8/9 weken. Bij mij is het roze/bruine afscheiding soms meer soms minder. Nog geen druppels bloed. Ik ga regelmatig kijken en soms vind ik wat soms niets.. ik had vrijdag met VK gebeld, ze zei dat het aan de goede doorbloeding beneden kan komen en dat er een bloedvaatje is gesprongen, ik zei dat ik het al een week heb. Ze zei dat ik het even moet afwachten en als ik zware kramp heb of het overgaat in bloedverlies en het erger wordt, ik weer contact moet opnemen. Ik heb volgende week di een echo, dus als het niet erger wordt moet ik het echt afwachten tot dan. Ik ben wat forums aan het bekijken, om te zien of ik iets vergelijkbaars tegenkom, maar ja je kan er toch geen concluise uit halen. De één verliest geen bloed bij een MK de ander weer wel.. Ik heb wel last van zwangerschapskwaaltjes zoals moe, misselijk, en pijnlijke borsten.. maar ook dit zegt niet alles... kan echt niet wachten tot de echo. We zitten wel echt in spanning he Macy77, ik hoop voor ons beiden dat het goed zit!
hallo, ik hoop dat je echo toch goed is geweest. hier een soort gelijk verhaal . verloor voor mijn nod bij mijn 1e mk bloed echt rode druppels. test gedaan na een paar dagen en licht +. met de weken werd die positiever maar de echo was helaas niet goed. de zak om het vruchtje groeide wel door vandaar de test die positiever werd. 2e en 3e miskraam kwam met 5 weken en ook door helder rood bloed verlies nu rood (paar druppels) gehad voor mijn nod dag en roze slijm op nod. het verschil was dat het niet rood bloede (zoals een bloedneus maar dan minder erg) en aan bleef houden met vlagen. nu goede echo gehad... dus ik ben blij
Gelukkig Lieni44 dat je nu na 3 mk zwanger bent. Ik word echt onzeker door de gekleurde afscheiding. Vandaag best veel bruine afscheiding in vergelijking met andere dagen.. maar ik moet wachten..
JA, gisteren eindelijk de verlossende echo, maar wat daar op te zien was...Een leeg vruchtzakje, wat doelloos als een leeg balonnetje in mijn baarmoeder zweefde.. Voel me leeg, maar anderzijds ook opgelucht. Het embryotje was helaas niet goed genoeg om door de groeien tot een (zichtbaar) vruchtje. Zolang het vruchtzakje nog aan de baarmoeder vast zit, zolang stijgt het hcg hormoon ook. Dus nu ben ik moe, misselijk en zere borsten door dat kleine zakje lucht.. Nu is het wachten op de miskraam, begin al wat buikkrampen te krijgen. Dat gebeurt vaak, zodra je zekerheid hebt gaat het lichaam het vrijwel meteen afstoten. Werkt blijkbaar ook psychisch Erg jammer dat ik nu deze ervaring ook heb, maar als mijn lijf en cyclus weer op orde is gaan we voor de volgende ICSI-tese poging. Bedankt voor jullie lieve woorden Wendy, hoe was het met jou gisteren...
Hoi Macy77, Wat jammer dat je geen beter nieuws hebt gekregen. Goed dat je het aan de natuur over laat lijkt me, zou ik zelf denk ik ook doen. Wel verwarrend dat je nog steeds zere borsten heb en moe, misselijk bent. Veel sterkte en hopelijk ben je snel weer zwanger! Niet opgeven hoor! Het heeft gewoon niet zo mogen zijn en daar kun je weinig aan doen.
macy wat jammer dat je dit mee moet maken en ik hoop dat het snel afgesloten is. goed dat je voor de natuurlijke weg kiest maar stel wel een termijn in voor jezelf en laat het nog controleren of alles weg is. anders ben je straks 3 maanden verder en heb je nog geen normale cyclus ook hier heb ik ervaringen mee. heb je alles voor jezelf een plekje gegeven maar kan je lichaam nog niet verder.