Hoi allemaal, 5 jaar geleden zijn we begonnen met proberen zwanger te worden. Al 3 jaar zittennwe in de medisch molen. Dit was onze laatste icsi... Na 5 jaar niks, nu ineens een hardstikke positieve test!!! Kan het dan toch?!
Dank je!! Ik durf alleen nog niet zo goed blij te zijn. Wil nog een test doen! 2 is beter dan 1 hahaha
Gewoon doen haha. Ik heb er bij de mijne 10 testen gedaan ( beetje overkil) maar vond het zo geweldig hehe dus gewoon doen! probeer heerlijk te genieten van het prachtige frummeltje in je buik
Haha ja en nee! Weet niet zo goed hoe ik me moet voelen haha! Blij en onzeker! Dinsdag bloedtest. Als die goed is, ben ik blij En jij ook gefeliciteerd!!
Oh wat bijzonder!! Super duidelijke test ook.. is jullie van harte gegund! Lekker proberen te genieten nu.
En dan kun je het bijna niet geloven he De test liegt er niet om, hartstikke zwanger! Super, gefeliciteerd!!
Wat geweldig voor jullie, gefeliciteerd!! Deze streep is niet te missen Ik weet precies hoe je je voelt, wij hadden in 2013 na 5 jaar onze eerste positieve test ooit, na ICSI2. Het voelde zo onwerkelijk! Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe, het is je gegund!