Hallo dames. Gewoon even benieuwd, toen jullie zwanger bleken te zijn, hebben jullie toen ook iets gevoeld waaraan je dacht te herkennen zwanger te zijn? En vanaf wanneer merkte je ongeveer symptomen ?
Bij mijn zoontje had ik een aantal dagen voor NOD pijnlijke, gespannen borsten. Verder niet zo veel geloof ik, maar het is al weer bijna drie jaar geleden. Later begon mijn eetlust ook te veranderen (niet zo veel trek, geen zin meer in koffie). Nu zit ik op het wachtbankje. Ik heb een vreemde kortdurende bloeding op dag 20 van mijn cyclus gehad. Ik hoop dat het een innestelingsbloeding was, maar ik heb geen idee. Dat zou dan een symptoom kunnen zijn, maar kan ik helaas nog niet bevestigen. Verder voel ik namelijk helemaal niets op dit moment! Dus ik hoop eigenlijk dat er op dit forum ook nog reacties komen van vrouwen die voor de NOD nog vrijwel geen 'symptomen' hadden!
Dankjewel! Ik zit ook op het wachtbankje, over vijf/zes dagen is mijn NOD. Ik voel helemaal niets.. Bij mijn andere zwangerschappen voelde ik overigens ook niets. Ben ook nooit misselijk geweest, geen rare steekjes of andere dingen. Alleen bij de oudste gevoelige borsten, bij de jongste had ik zelfs dat niet. @kevertje: helemaal niets voelen kan dus wel Nouja, afwachten maar..
Bij mijn eerste wist ik het gewoon heel zeker, heel gek. Verder weinig klachten. Nu dacht ik dat ik ongi was maar naar 1 dag is het weer voorbij. Net spiraal eruit dus weet de nod niet. Geen symptomen verder, op de wachtbank dus
Ik mag ook wachten, nog 2 dagen.. Heb expres vandaag geen test gekocht, morgen zijn de winkels dicht en dan moet ik wel wachten tot mijn NOD Wel sinds 4 dagen erg misselijk, dan weer enorme eetlust, om vervolgens weer misselijk te worden.. Ook erg moe, doe zelfs een middagdutje de laatste tijd, nog nooit gedaan Ga maar nergens vanuit, wacht rustig af