hoii hoii Ik heb een paarvraagjes ... Ik had zoiets al geschreven maar kan het nergens meer terug vinden. Ik heb op de natuurlijke manier mijn miskraam gehad, ik heb op 1-1-09 mijn vruchtje verloren! 10-1-09 was het vloeien weg ... Nu ben ik sinds gisteren 31-1-09 weer ongie lijkt wel, is dit normaal na 21 dagen ? ... zo ja dan ben ik ook blij want dan is mijn lichaam weer op de rit en kunnen we opnieuw beginnen ! Ook heb ik een vraagje over de Cyclusbanner ... Moet je invullen de eerste dag wanneer je ongie bent geworden Bv gisteren dus in mijn geval of de laatste dag dat je ongie was ? Want ik zat een te berekenen, als ik de eerste dag invul,die van vandaag dus ... dan over 6 dagen las ik dat ik dan weer vruchtbaar ben,en ik ben 4 dagen ongie ... is dat normaal ? dus ben ik na 2 dagen van mn ongie het vruchtbaarst ? Ik nap het niet,kan iemand mij dat uit leggen ?
Je banner vul je in op de eerste dag van je menstruatie. Wees ook maar blij dat je lichaam zo snel weer op de normale manier verder gaat. Ik heb 52 dagem moeten wachten voordat er iets gebeurde.
Ik was na 23 dagen weer ongi naar een curettage. De 2e cyclus was ook 23 dagen. Ik heb sowieso een korte cyclus en mijn vruchtbare dagen zijn bijna direct als mijn ongi is afgelopen. Het is kort maar er zijn er dus meer.
Je telt je cyclus sowieso vanaf de dag dat je begon met vloeien. In jou (en mijn) geval dus op 01.01.09. Je hebt dus naar mijn mening gelijk weer een nette cyclus te pakken Je banner is al gelukt zie ik Veel succes de komende ronde(s)!
Hallo Minyaweth ... Thankss voor je reactie .... Ja nog een paar daagjes wachten en gaan we evoor,maar we gaan wel leuke dingen doen zodat we er niet AL te bezig mee zijn , das ook niet goed! Ik lees jou verhaal dat je dus ongoe ben? off ben je nou zwanger zoals ik het aflees op jou banner ... Let me know ... Greetz Mathilde.