hoelang blijven jullie liggen na het klussen.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lieke, 25 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Nou ik lig niet met mijn benen omhoog, bij ons gebeurt het "klussen" altijd 's avonds en ik leg me een handdoek tussen mijn benen en ga slapen, ik plas me voor het "klussen" helemaal leeg.
    Ik moet er inderdaad ook om lachen hoe ik het zelf opschrijf.
    Hihihihi
     
  2. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Hihihi nou ook ik eerst met mijn benen in de lucht en daarna een handdoek ertussen.

    Pim
     
  3. fredje8

    fredje8 Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    ff een vraagje vanwaar die handdoek, snap ik niet helemaal, lekker omschreven allemaal he onze dingetjes maar vanwaar die handdoek
     
  4. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik denk zodat je dan niet het hele bed er onder krijgt :rolleyes: ......denk ik
     
  5. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Inderdaad!

    Pim
     
  6. tonca

    tonca Actief lid

    3 sep 2005
    187
    0
    0
    Moeder
    Brezi, Tsjechie
    bij mij ook meetsal een handdoek ertussen, wat geinig dat je dat hier weer terug leest
     
  7. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    whahaha en ik maar denken dat ik de enige was.....niet dus

    Groetjes
     
  8. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    hahahaha :) ja hoor hier nog een handdoeken girl...
     
  9. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Haha jah hier nog 1!Maar soms vergeten we wel eens een handdoek en moeten we een zakdoek(of zijn boxershort!:D)nemen.LOL!


    Grts Lucia xxxxxxx
     
  10. janine

    janine Actief lid

    19 sep 2005
    270
    0
    0
    oldenzaal
    En ik maar denken dat ik apart was.
    Ik had altijd het idee dat mensen die geklusd hebben allemaal regelrecht de badkamer instuifen(ook al is het midden in de nacht).Maar nu lees ik dat het gebruik van een handdoek toch vrij normaal is.
    Dat douchen in de nacht is echt niks voor mij, dan kan ik de slaap niet meer vatten hoor.
    Nee gewoon handdoekje iod en dan lekker slapen.
    Mijn handoekje ligt alweer paraat :) want zit tegen een eisprong aan te hikken hoor ;) volgens de banner nog 4 dagen.


    groetjes janine
     
  11. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Veel klusplezier Janine!;)
     
  12. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hahahaaha wat grappig om te lezen allemaal. Ja ik gebruik ook altijd een handdoek! We douchen nl eerst altijd en dan klussen en dan de handdoek die klaarligt ;) De eerste keer dat we het deden zeg maar vond ik het allemaal zo vies! dat gedoe wat weer terug liep en zo, dus we hebben dit zelf eigenlijk uitgevonden, je hoort er nooit iemand over. En in films al helemaal niet, die doen het en gaan daarna slapen of zo, maar dat kan dus helemaal niet! Wel grappig om te lezen dat het dus normaal is met een handdoek! ;)
     
  13. Faith

    Faith Lid

    1 nov 2005
    80
    0
    0
    Hoi Dames,
    Nou kan me niet herinneren dat ik dat allemaal heb gedaan bij me andere 2 kinderen.
    Handdoek klaar leggen wel maar dat doe ik altijd al hihi :)
    Volgens mij is dat ook alllemaal niet echt nodig ik sta nooit zomaar meteen op maar blijf altijd nog wat na kroelen.
    Maar volgens mij maakt het niet zoveel uit wat voor standje of je nou blijft liggen of niet (bij mij weten dan).

    Nou dames klus ze ;)

    faith
     
  14. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    whahahahahhahaha wij moesten laatst ook zo hard lachen na het klussen. Ik lag daar met mijn benen in de lucht en handoek erbij. Zegt mijn man... moet je voorstellen dat er nu allemaal vrouwen met hun benen in de lucht liggen.... whahahahah nu ik dit allemaal lees weet ik wel zeker dat die dan ook tegelijker tijd ook zo liggen!
     
  15. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Hahaha, erg grappig om te lezen dat iedereen vanalles probeert om zwanger te worden! Ik deed dat eerst ook, maar toen hoorde ik dat dat helemaal niet hoeft en vanaf dat moment ben ik telkens meteen gaan plassen en ben nu ook zwanger dus.... :D
    Trouwens, nu we toch zo open zijn; als wij net gesext hebben zeg maar, en mijn vriend gaat er heel rustig uit, dan kan ik het gewoon ophouden tot ik bij het toilet ben, geen drupje! Sorry voor de uitleg.... :oops: Is misschien ff oefenen, maar wel handig! :D
     
  16. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    nou, soms moet ik wel even hard rennen hoor :oops: , hihi
     
  17. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Nou dat lukt me echt niet, is altijd zo'n smeerboel.... :oops: dus altijd met handoek en rennen naar de badkamer......
     
  18. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    HEEJ EINDELIJK ..
    grappig om te lezen dat al die capriolen niet hoeven.
    daar heb ik wat aan.
    ik vind het zo moeilijk om te blijven liggen om de zaadcellen de kans te kunnen geven, ik ga zelf zoals ik eerder schreef al een jaar lang direct plassen ivm urine weg infecties en nu moet ik liggen blijven.
    nou dan weet ik genoeg dat het allemaal nie zo nodig is.
    waar heb je dat vandaag daan dat het allemaal niet zo nodig is?
    lieke.
     
  19. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Dat zijn echte een beetje indianenverhalen. Het kan natuurlijk geen kwaad, maar het hoeft echt niet. Hoe zouden mensen anders zwanger kunnen worden nadat ze staand hebben gevreeƫm?? Gebeurt ook toch!
    Niet te moeilijk doen hoor, gewoon lekker naar het toilet gaan als je dat wilt en die zaadcelletjes vinden echt hun weg wel ;)
    Succes
     
  20. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    Ja daar heb je ook gelijk in dat mensen die staande vrijen ook zwanger kunnen worden.
    ik ga in ieder geval niet meer te moeilijk doen.
    ff blijven liggen om * BIJ TE KOMEN * doen we dan maar . maar daarna kan ik gelukkig wel na het toilet toe gaan om te plassen. en de cellen te lozen.
    en dan hoop ik toch een keer te kunnen vermelden dat het zover is.

    lieke.
     

Deel Deze Pagina