hoelang blijven jullie liggen na het klussen.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lieke, 25 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Dat kun je met een gerust hart doen inderdaad ;)
    Ik hoop dat je snel goed nieuws te melden hebt lieke! We horen het wel!

    Groetjes,
    Danielle
     
  2. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Hihi, komisch en zeer herkenbaar allemaal.

    Nog een tipje voor de minder ervaren handdoekjesgebruiksters: neem een hele oude of een witte handdoek want de kwakjes van je vriend/man kunnen bleke vlekken opleveren in gekleurd linnengoed. Ik heb een paar klushanddoeken.

    Geen zorgen maken over zaadjes die niet diep genoeg komen: heb eens gelezen dat zaadjes met een snelheid van ca 30 km/uur naar buiten komen en zo snel kan niemand op een toilet komen. Haha.

    Groetjes van Kiki.

    PS Als je regelmatig de benen omhoog doet blijf je natuurlijk wel lenig ;)
     
  3. milou

    milou Niet meer actief

    ik ben benieuwd in welke volgorde jullie klaarkomen. zelf moet je natuurlijk een beetje geil zijn. maar daarna laat ik eerst mijn vriend schieten en dan ben ik aan de beurt. (we kunnen nl niet tegelijkertijd klaarkomen). het schijnt dat als je klaarkomt, je baarmoedermond naar voren komt en opent. als er dan een kwakje ligt, dan doopt die mond lekker in het kwakje.
    overigens blijf ik daarna rustig een nachtje slapen. ik sta dus niet op na het klussen. betekent wel dat ik vantevoren al 10x naar de wc ben geweest.
     
  4. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Hier nog een met een handdoek :) hup tussen de benen na de w.c ....

    MILOU SHREEF:ik ben benieuwd in welke volgorde jullie klaarkomen....

    Om eerlijk te zijn kom ik bijna nooit of ik moet inderdaad zelf al helpen :oops: ...vind het ook niet leuk maar het lukt me gewoon niet.....

    Met andere dingen heb ik hier natuurlijk geen problemen mee :)

    Ik ben hartstikke gelukkig met mijn kereltje en vind het ook lekker maar het lukt me gewoon niet....

    Iemand tips :oops: of nog iemand.....

    groetjes liselotje ;)
     
  5. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    Bij ons wisselend soms mijn vriend eerst en dan ik.
    maar wij hebben het geluk regelmatig ook samen te komen. ik gebruik daar een apparaatje voor die ik tussen ons leg als ik boven op zit, dan trilt deze goed er over heen en met enig oefenen lukt het dan ook regelmatig samen te komen.
     
  6. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Wat een intimiteit he :D Nou, ik zal eerlijk zijn; kom zonder hulp van handen erbij ook niet (tegelijk). Terwijl we het doen, helpt mijn man me een "handje"hahaha En dan komen we dus wel tegelijk (niet altijd hoor)Dit gaat het makkelijkste van opzij of vrouw boven......Einde les 1 ;)
     
  7. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Bij ons wisselt het ook af,soms ikke eerst,soms hij.Ik kom ook niet in alle standjes hoor,er moet echt wel een soort 'wrijving' zijn.(bv.Als hij of ik echt bovenop lig)Soms komen we ook wel eens tesamen,en da's echt heel fijn. :)Ik hoor wel meer dat dat bij veel koppels niet zo lukt,dus daar ben ik wel erg blij mee. :)


    grts Lucia xxxxxxxxx
     
  8. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wat ik heel erg jammer vind, is dat sinds ik zwanger ben het helemaal niet meer leuk vind......... heb er geen lol meer in, en komen lukt al helemaal niet. Snap er echt geen moer van, er is niets veranderd, ja ik ben zwanger maar mijn man doet nog altijd het zelfde. Beetje jammer, maar ja ik heb gelezen dat het wel vaker voorkomt en dat het later in de zwangerschap wel weer goed komt, maar nu is het echt niet leuk zo :rolleyes:
     
  9. laura

    laura Actief lid

    6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    ja idd dat heb ik dus ook gehoord met de benen omhoog blijven liggen maar normaal gesproke ga ik ook direct naar de wc maar zal nu proberen om een half uur te blijven liggen
     
  10. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    Leuk om te lezen wat ieder hier in het topic geschreven heeft... toch best wel intimiteit.

    maar goed wat ik nu zoiets heb..


    doe maar gewoon dan doe je gek genoeg ..

    en ik ben toch nog blij om te lezen dat glijmiddelen toch niet al te veel kunnen tegen houden laat die cellen maar lekker omhoog glijden denk ik maar haahhaa. lieke.
     
  11. Elpee

    Elpee Actief lid

    24 okt 2005
    151
    0
    0
    Leerkracht
    Antwerpen
    Wat eigenaardige truukjes... Ik had er wel van gehoord, maar ik denk dat mijn ventje me gewoon vierkant uitlacht als ik hem zeg dat dat helpt... :cry: Dus wij proberen "gewoon".
     
  12. Elpee

    Elpee Actief lid

    24 okt 2005
    151
    0
    0
    Leerkracht
    Antwerpen
    Ook in Antwerpen is de handdoekjes-methode bekend !
    Ben ik dan toch normaal? :D
     
  13. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Volgens mij is het idd hartstikke internationaal die handdoek, hahaha
     
  14. Framboosje

    Framboosje Actief lid

    17 okt 2005
    259
    0
    0
    Ik denk niet dat bliven liggn echt helpt,ofwel zijn de cellen goed vertrokken ofwel niet...als je weet dat je zwanger kan worden van voorvocht...
     
  15. laura

    laura Actief lid

    6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    maar heb nog ff een vraagje wanneer is die eisprong dan vlak voordat je ongesteld wordt?
    sorry heb dr niet zo heel veel verstand van:$

    groetjes laura
     
  16. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    De eisprong komt veertien dagen voor de menstruatie.
    Van eisprong naar menstruatie is bij alle vrouwen vrij constant 14 dagen.

    Groetjes
     
  17. mieke

    mieke Bekend lid

    poe das fijn om te lezen
    hier ook een handoek gebruiker
    anders houdt ik t niet droog zal ik maar zegen
    ik dacht dat dat niet goed was
    maar nu hoor ik van meer mensen dat ze t zonder niet droog houden
    wat ik t ergste vindt is als er wat lucht mee naar binnen is geslopen bij het klussen
    en dan daarna moet ik helemaal een handoek hebben
    want dan gaan de kids helemaal de verkeerde richting uit :)
    ik hoop t zo netjes omschreven te hebben

    ik zeg altijd maar wij hebben geen onderbroeken lol maar handoeken lol nu helemaal met de beentjes omhoog
     
  18. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hahahaha :)
    En mijn man maar denken dat wij de enige zijn die een handdoek gebruiken.
    Laatst zei hij nog tegen me schat het is toch een goed idee geweest van jou toen je het de eerste keer met een handdoek onder je kont deed.
    Nu ik dit allemaal terug lees, denk ik het was inderdaad zo stom nog niet.
    Gisteravond zei ik tegen hem dat er meer mensen een handdoek gebruiken tijdens de sex.
    Weten jullie wat hij toen tegen me zei???
    :( "Nou valt me dat effe tegen van je" :(
    Dat je niet zo'n slimme vrouw bent als ik dacht. :(
    Het was natuurlijk allemaal grappig bedoeld en we hebben nog grote lol over gehad.
    Ook hebben we eens effe geprobeerd hoe het is om daarna met de benen omhoog te liggen. Toen hij van de w.c kwam zei hij lig je nu nog steeds met de benen omhoog :)

    Leuk om die ervaringen te delen he????

    Groetjes Nancy
     
  19. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Ik gebruik NIETS! Gewoon klussen en vaak daarna moet ik naar de WC of ga ik douchen. SOms na 5 minuten soms pas na een kwartier. Ik heb het idee dat het niet helpt om te blijven liggen o.i.d.
     
  20. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    enk dat het idd een fabeltje is hoor...maar ja, die niet waagt die niet wint ;)
    Ps wat is oid??
     

Deel Deze Pagina