hoelang blijven jullie liggen na het klussen.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lieke, 25 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C.J.h.S

    C.J.h.S Lid

    12 nov 2005
    12
    0
    0
    huisvrouwe
    3e boom rechts
    hahaha nee doe het niet met een handoek
    en om me benen proberen in de hoogte te houden heb ik ook
    nog niet gedaan ... dus daar gaan we ook maar voor haha
     
  2. kaatje81

    kaatje81 Actief lid

    14 nov 2005
    137
    0
    0
    Groningen
    Hier ook een handdoek en dan slapen. Zal ook eens proberen om mijn benen omhoog te houden na de tijd.
     
  3. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    Ow wat moest ik vandaag lachen zeg. ( vertederend )

    ik was op mijn werk en ik had een cliente verteld dat ik graag zwanger wilde raken.
    ik was vandaag bij haar * stel je voor een lief dametje van in de 90 jaar *

    zegt ze ik moet zo aan je denken , ik heb misschien een tip voor je.
    tja na vrijen zegt ze ,
    dan geef ik je een gouden tip , een kussen onder je billen en je benen omhoog doen zegt ze dat gaf vroeger nog wel eens succes. dat is goed voor het sperma..
    och wat vond ik dit schattig zeg...
    lieke.
     
  4. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ook wij deden dat, ik soms met mijn benen omhoog of een kussen onder mijn kont. Als ik niet zo heel erg hoefde te plassen, probeerde ik zo in slaap te vallen, al vond ik het wel een beetje 'vies'. Maar ja je weet waar je het voor doet.
     
  5. Narcissen

    Narcissen Bekend lid

    20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Hallo allemaal,
    Vandaag ben ik voor het eerst op dit forum.
    Wat een herkenning alom zeg!
    Wij hebben speciale na het sexen handdoekjes (van die kleintjes die anderen bij het fonteintje naast het toilet hebben hangen) (dat hebben we niet, dus je kunt niet per ongeluk de verkeerde hebben) :)
    Vanaf vandaag ben ik weer in mn vruchtbare periode. Ik probeer op m'n rug te blijven liggen idd met een kussen onder m'n kont. Boek d'r bij tot ik het zat ben. Of ik val in slaap met een handdoekje tussen m'n benen.
    M'n vriend vroeg laatst of ie d'r even in moest blazen...Ha Ha. Wij lachen ook wat af. Even schudden met z'n 2en...Je weet maar nooit
    Groeten Narcissen.
    Dat t maar snel raak mag zijn
    Oh ja,meestal kom ik als eerste klaar. Favostandje is toch wel ik zittend bovenop. Daarna hij terwijl ik op m'n rug lig. Als ik mazzel heb kom ik dan nog een keer....
     
  6. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hoi Lieke,
    hahaha, leuk he die oude vrouwtjes he??? :)
    Ik heb het tegen de clienten van mij nog niet gezegd dat ik zwanger wil worden, maar ze weten wel dat ik graag kinderen wil in de toekomst. Ik krijg regelmatig de vraag of er nog geen sokjes gebreid moeten worden.
    En ja hoor ik heb ook van zulke tips gekregen van bejaarde dametjes. Een vrouwtje zei een keer tegen me dat je ook geen winden moet laten na de sex, dat is niet goed voor het sperma zei ze. :( :)
    Ze bleef er zo serieus onder.... Ik kwam niet meer bij. :)
    Leuk he die oudjes....

    Nancy
     
  7. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    hi nancy ja geweldig die oude vrouwtjes. Bij mij bleef ze er ook erg serieus onder geweldig gewoon.
    haha geen winden laten na sexen die hadden we hie nog niet gehoord.
    lachen joh dat ze dan sokjes gaan breien zie ze al zitten ahhaaha geweldig werk hebben we toch eigenlijk.
    maar goed dit is off topic.
    ik heb ook wel zin weer in mijn klusdagen, maar ga er niet te gekke capriolen voor uit halen .
     
  8. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    O.I.D. = of iets dergelijks!
     

Deel Deze Pagina