Wat is beter? Enige tips! Is het bete om ieder dag te "klussen" van het "klusweek"? En Is het beter om een dag voor eisprong te "klussen" of op het dag zelf?
Onze huisarts heeft ons aangeraden een week lang elke dag te klussen. Dus in de week van je eisprong. Want volgens haar leeft het eitje maar een paar uur.. Maar goed, tot nu toe hebben wij nog geen resultaat
Hallo! Wat ik weer heb gelezen is dat je in je klusweek beter om de dag kunt klussen dan is het zaad extra goed. Op je eisprong zelf ben je natuurlijk ook vruchtbaar maar 1 dag ervoor ben je nog extra vruchtbaar. Mijn vriend en ik klussen in ieder geval om de dag deze week want elke dag dat hou ik echt niet vol :-& In ieder geval succes ermee! Liefs Annika
wij deden het elke dag, ik wist namelijk niet precies wanneer mijn eisprong was, bij ons heeft het gewerkt...
Om de dag en dan uitkomen op de dag voor en na je eisprong zeg maar... Maar ik merk dat het gericht sexen mij nu na 6 mnd op begint te breken, heb er geen zin meer in. Er zijn hier voorbeelde ten over die maar 1x die maand hebben kunnen klussen en juist die maand was het raak zeg maar... Zou om de dag aanhouden...