Ik blijf altijd een half uur liggen met een kussen onder mijn kont, de eerste 10 min met mijn benen opgetrokken. En als we hebben gevreën voor we gaan slapen, blijf ik gewoon de hele nacht liggen tot de volgende ochtend.
Ik moet ook altijd plassen dus kan ik moeilijk een half uur ofzo blijven liggen. Ik ben nog aan de pil dus dan heeft 't natuurlijk toch geen nut. Mijn man en ik kruipen altijd even lekker tegen elkaar aan. Maar langer dan vijf minuten hou ik dat niet vol, dan moet ik echt plassen. BTW, als je dat niet doet kan je toch blaasontsteking krijgen? Wij gaan tssraks ook niet uitrekenen wanneer we moeten sexen vanwege vruchtbare dagen. Gewoon spontaan, als we er zin in hebben.
Alleen als je daar gevoelig voor bent. Ik heb dat nooit. Het schijnt dat je dit ook kunt voorkomen door cranberrycapsules te gebruiken, als je wel gevoelig bent voor blaasontsteking.
Ik ga nadat ik zo gelegen heb wel altijd ff een douche nemen hoor. Lijkt mij niet zo fris om heel de nacht zo te blijven liggen
Hoi, ik ben nog maar net gestopt met de pil, en moet dus nog mijn eerste ongi krijgen. Maar ik weet al wel als ik een standaard cycles heb van 28 dagen op welke maandag ik vruchtbaar ben. Maar ik ga er denk ik niet veel meer aan doen wanneer hij/wij klaar gekomen zijn. Als de tijd rijp is zal het zo zijn, anders wachten we gewoon. gr.
wat een mooie lieve bul zijn echt mijn favoriete honden lekker eigenwijs maar o zo lief wij hebben er nog geen, we wonen nog iets te klein maar die komt er zeker wel maargoed tot die tijd vermaak ik me wel met die van mijn moeder die heeft een teefje van 10 weken \/ iedereen weltrusten
Ik krijg dus altijd een blaasontsteking als ik niet binnen 5 min naar de wc ben en mezelf bedek! (en ik kan het weten heb al 8x een blaasontsteking gehad in 3 jaar tijd ). En toch 2x zwanger geworden. Denk niet dat het er wat mee te maken heeft, volgens mij zijn de "goeie" spermacellen dan allang waar ze heen moeten maja misschien spuit mijn vent diep en een ander niet en dan zou het wel weer uit moeten maken ik weet het niet! (lekker verhaal weer hihi)
Hoi, ik moet ook altijd direct plassen, ben dus ook nooit blijven liggen( ja na het plassen/wassen snel weer terug) ben toch inmiddels 22 weken zwanger...
Ik blijf meestal 5 minuten liggen en dan moet ik toch echt na de wc op te plassen. En ach het zal wel een beetje helpen maar er zijn ook zat vrouwen zwanger geraakt die niet blijven liggen. Groetjes Veer