Hoelang bloed verliezen na miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Baukje1985, 13 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Hallo dames,

Ik zal even de situatie schetsen... 28 juli dacht ik voor het eerst bruinverlies te zien, maar zo weinig dat ik dacht het me te verbeelden. 29 juli wederom en 's middags ook helderrood. De dagen daarna bleef dit helderrode bloedverlies en 1 augustus is de miskraam doorgezet. 2 augustus verloor ik nog een groot stolsel en daarna werd het bloedverlies even wat meer wat snel verminderde naar minimaal bruinverlies.

8 augustus echo gehad waarop geen zwangerschapsring meer was te zien maar wel nog een onrustige baarmoeder met iets verdikt slijmvlies en nog wat oud bloed was er te zien. De vk had gezegd dat het bloed/bruinverlies gisteren (13-8) toch echt moest zijn gestopt. En dat was het ook. Gisteren geen bruinverlies gehad. Echter vandaag in de namiddag plots toch weer redelijk wat (bij het afvegen) bruinverlies met doorzichtig slijm en ook iets rood.

Nu is mijn vraag: hoelang heeft dit al met al geduurd bij jullie? Als je vanaf 28 juli rekent dan heb ik al 2,5 week bloedverlies. Als je kijkt naar het moment dat de miskraam is doorgezet dan is het aankomende donderdag 2 weken... Merk dat ik er wat onzeker van word en ook graag wil dat dit stopt. Ben er echt klaar mee nu, wil graag weer verder :(

2. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Hmm geen idee wat gemiddeld is.

Bij mij begon het altijd met 2 a 3 dagen bloedverlies en dan vruchtzakje verloren, daar achteraan een 'normale' menstruatie. Al met al een dag of 8 denk ik.
    Heb net mijn 4e miskraam gehad, duurde inderdaad weer een dikke week. Vandaag echo gehad en alles was schoon.

Sterkte.

3. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Dankje wel Sterretjesmama, jij ook ontzettend veel sterkte toegewenst. Vier sterretjes, vreselijk zeg...

4. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Dankjewel!

Deel Deze Pagina