opnieuw gecurreteerd, ruggenprik of narcose?

Discussie in 'Miskraam' gestart door bunchy, 8 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    er zijn weefsels achtergebleven.. wat zeggen jullie, narcose of een ruggenprik? vorige keer narcose en is me eigenlijk wel goed bevallen..

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik heb met curretage een ruggeprik gehad omdat dat beter voormijn herstel is omdat ik cara-patient ben , maar vond het wel een raar idee dat ik hoorde dat ze mijn baarmoeder leegzogen........ ik had liever algehele narcose gehad ...

3. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ik had algehele narcose en ik vond het wel goed zo!

4. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Ik had een ruggeprik en heb alles bewust meegemaakt. Maar vond het tegen verwachting in wel goed zo! Het OK-personeel was allemaal superlief en bleef met me kletsen. Daardoor was het voorbij voor ik het wist. Vond het achteraf wel prettig dat ik me geen moment gedesorienteerd heb gevoeld, wat soms bij narcose wel het geval kan zijn.

5. Loe

Loe Niet meer actief

ik zou zelf narcose vragen.

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik heb ook een keer een curretage ondergaan onder algehele narcose. Ik werd ook gedesorienteerd wakker en voelde me zo verschrikkelijk leeg van binnen, en geen verpleeger die bij me in de buurt was toen ik wakker werd.

Ruggenprik heb ik een keer gehad voor een knieoperatie. Zag erg tegen de ruggenprik op, maar ik voelde hier echt helemaal niks van. Voor mij zou de keuze ruggenprik zijn.

7. Trees

Trees Niet meer actief

Ik zou zelf voor narcose kiezen, zodat het voor je gevoel zo snel mogelijk voorbij is. Dat lege gevoel wat Belliebel beschrijft herken ik wel, maar dat heb ik niet gehad bij het weghalen van restweefsel. Wel bij het weghalen van de vruchtjes. Het weghalen van restweefsel is toch minder emotioneel. In ieder geval zo ervaarde ik het zelf.

Deel Deze Pagina