Goedemorgen, Zojuist de tweede gift cytotec pillen genomen.. gisteren ook 4 gehad maar die deden werkelijk helemaal niks ! Duimen jullie met mij mee dat deze dosis wel wat gaat doen, hoe stom het ook klinkt ik ben er inmiddels wel "klaar" mee wil het achter de rug hebben ! Zijn er hier dames die ervaring hebben ook met de pillen? & waarbij de tweede dosis wel iets deed en de eerste niet? Duimen maar! Als deze dosis ook niks doet word het toch een curretage namelijk.
Ja,bij mij wel vorig jaar. Nu 2e MA en heb vorige week dinsdag en woensdag ingebracht en op dit moment is er nog niks los gekomen. Morgen weer naar de gyn en hopen dat het niet loskomt als ik in de wachtkamer zit.... Heb wel sinds zaterdag meer krampen en iets meer bloedverlies. Ik duim voor je!
Ik heb in december ook cytotec gehad. Bij mij werkte het ook pas nadat ik de laatste pillen had ingebracht. Helaas bleef er een beetje restweefsel achter dus moest ik alsnog gecurreteerd worden
Ik heb bij mijn 1e MA ook gehad dat het leek dat de pillen niets deden. Geen kramp, amper bloedverlies. Ben op zaterdagochtend met de eerste dosis begonnen en na het weekend was er nog niets, dus naar de gyn gebeld en advies was om nog 2 dagen te wachten. Dag erna moest ik gewoon plassen en voelde dat er nog wat anders mee kwam. Bleek het vruchtje/weefsel te zijn. Op de controle echo 1,5 week later bleek ik gewoon schoon en stond er al een eitje op springen.
ik heb ze bij mijn vorige zwangerschap ook moeten nemen 2 x en helaas toch een curretage moeten doen.. duim mee voor je en sterkte met het verlies