Hey meiden! Ik zit helemaal in verwarring met mezelf! Ik had rond 13/14 januari steken in mijn zij wat nog even door bleef zeuren en veel witverlies dus ging er vanuit dat ik me eisprong had. Gisterochtend ging ik mezelf wassen en vond een propje slijm, beetje roestig qua kleur en verder niks meer. Savonds bij het plassen was ik wat bruinig in mijn slipje verloren. Vanmorgen een beetje slijm met rood/roze en vanmiddag weer een beetje bruin. Ik heb afentoe krampen, een weeig gevoel in mijn liezen en veel last van rommelende darmen. Ik zit nu op dag 28 en mijn vorige cyclus was 33 en de maand ervoor 37. Erg duidelijk ik weet het haha. Iemand die dit herkent van de innesteling?? Thank you!
Bij mij was dat altijd een voorbode van de ongesteld helaas. Maar ik hoop voor jou dat het met een innesteling te maken heeft. Al lijkt het alsof innestelbloed veel en vaak voorkomt, maar dat is dus niet zo.
Het kan idd beide kanten op...je zou denken dat het eerder een innesteling is want je zit een week na je eventuele eisprong he
Hi, ik had gisteren last van mijn darmen en net een paar felle steken in mijn rechterzij. Mijn eiersprong zou de 17/18 jan geweest moeten zijn. NOD is 1 febr. Ik kan je helaas niet meer vertellen. Hoop natuurlijk op een positieve test volgende week.
bij mijn 1ste had ik geen bruin wel dat krampen gevoel en wat ik weet ruim voor me nod en ruim erna. ik teste bij de 1ste positief ruim 1 week na me nod en dan ook super lichtjes te zien. bij de 2de zwangerschap(bbz) wist ik het niet en had ik geen baarmoeder gerelateerde gevoelens en 4 testen gedaan alle negatief toen ik 5+ weken zwanger was. ps ik heb getest ivm wijziging anticonceptie ik had zo'n vreemde onderbuik gevoel dat ik zwanger was. maar de testen waren negatief. Achter af heb ik wel de innesteling van de bbz gevoeld en ben ik bij de HA arts geweest. bloed en vreselijke pijn. en die van de eerste ook. maar beide zeer verschillend van elkaar .logisch ook he ja je kan het voelen.
Bedankt voor de reacties meiden! Net weer bruin verloren in mijn slip en nog dat weeige gevoel van onder, ik denk steeds bij mezelf van me ongesteldheid zal vast wel gaan komen maar dit is wel heel erg vreemd hihi. 3 dagen bruin verliezen. Normaal heb ik altijd een dag dat ik me vol voel van onder en dan plop dan barst het los... Ik ben 3x zwanger geweest en bij alle3 de keren geen bloeding gehad, bij de laatste wel duidelijk 5 dagen na eisprong de bevruchting gevoeld, een felle steek en daar bleef het bij. Wat kan je lichaan je toch in de war maken zeg haha
Toch maar een update. Nog steeds bruin verlies en lichte weeig gevoel van onder... Ziekenhuis vandaag gebeld want ik moest bloedprikken tussen de 3de en 5de dag van me menstruatie en gevraagd wat ik hiermee moet. Hun zeiden al zolang je geen helderrood bloed bent verloren heeft het geen zin om bloed te prikken en anders over een paar dagen testen. Pffff word er erg onzeker van. Heb nergens geen last meer van behalve dat weeige gevoel. Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen, het ene moment denk ik ach ik zal vast niet zwanger zijn en het andere moment krijg ik een heerlijk gevoel van ja het is wel zo haha!
Haha ja hè! Eergister had ik er al 1 gedaan maar die sloeg uiteraard negatief uit. Ook veel te vroeg als ik kijk naar me vermoedelijke eisprong. Ik wacht nog even een paar dagen met de volgende test