Hé meiden, Ik heb een paar maand geleden een heel zootje ovulatietesten van zwanger en kids besteld. Ik ben echter diezelfde maand zwanger geworden! Nu heb ik nog dik 30 ovulatietesten over die houdbaar zijn tot mei. Ik zou het jammer vinden ze weg te gooien. Dusss... Ik vroeg me af of ik er hier iemand blij mee kan maken. Misschien iemand die ovulatietesten gebruikt of wil gebruiken maar voor wie het wel prijzig is? Als ik in mijn privéberichten een adres krijg stuur ik ze gratis op. Helaas kan ik er maar één iemand blij mee maken... Ik zal het hier even neerzetten als er al iemand heeft gereageerd.
Ik wacht nu even het privéberichtje met adres van meisje1977 af. Ik neem aan dat die zo komt, dus stuur ze dan waarschijnlijk naar haar op. Sorry!
Ze is al aardig bezig door ze gratis weg te doen toch. Wie het eerst komt wie het eerst maalt... Het is voor haar alleen maar lastiger om alles op te delen en gratis te versturen. En hoezo 'eerlijker'... Het is toch geen wedstrijd met een getal onder de tien en ze kiest uiteindelijk iemand die ze al een tijd kent op zp? Ze heeft duidelijk omschreven dat ze er één iemand blij mee kan maken. Lief van je ts, heel gul! Dikke duim voor jou !
Ja ik snap dat niet zo... Kan aan mij liggen en het zal vast niet zo bedoeld zijn, maar ts doet iets liefs en dan komt dit zo ondankbaar over omdat iemand zelf te laat is geweest met reageren... Dan wordt in mijn ogen op een onbaatzuchtige actie, erg egoïstisch gereageerd.