Hallo allemaal, Er zullen hier beslist al topic's over zijn, maar ik wil toch graag nog eentje openen. Ik zit vol met vragen en weet het even allemaal niet meer.... een aantal jaren geleden is bij mij PCOS geconstateerd, met alle gevolgen van dien, zijn we nu inmiddels alweer 4 jaar verder en nog steeds niet zwanger We zijn nu begonnen aan de 2e ronde met hormoonspuiten, vorige maand had ik 75eh, maar deze sloegen niet aan, geen enkel eitje groeide... dus weer eens aan de provera en op naar de volgende maand... ( duurt allemaal zoooooo lang he). nu ben ik 16-mei begonnen met gonal-f 112,5eh, hierdoor is 1 mooi eitje gaan groeien van 19,5 bij 22,5cm eindelijk een goed eitje! vorige week woensdag (28-Mei) heb ik om 23.00u de ovitrelle mogen zetten, dit is dus nu zo'n 7 dagen geleden. Nu heb ik vanochtend een testje gedaan. Nu was deze negatief.. .terwijl er eigenlijk nog HCG van de ovitrelle in zou moeten zitten.... Heeft iemand hier ervaring mee en kan dit uberhaupt? ben zo bang dat er nog iets fout is omdat het keer op keer niet lukt... Word er ook wel een beetje depressief van als ik eerlijk ben ik heb gewoon het idee dat ik nooit mamma zal worden :'( Groetjes Saskia
Ik spuit in plaats van ovitrelle pregnyl. Aangezien ik nog wat zwangerschapstestjes had die bijna over datum gingen heb ik in maart elke dag een testje gedaan om het hcg te volgen. Dag twee was hij het donkerst en op dag zes was de test nagenoeg wit. Dit kan bij jou ook zo zijn en voor een zwangerschap is het nu nog te vroeg om te testen. Veel succes!
Hoi Annemoon, dankje voor je reactie! ja voor een zwangerschap is het inderdaad nog te vroeg ik mag testen op de 13e. Ik wilde gewoon eens testen om te kijken of de action testjes werkte, toen heb ik er ook nog een van kruidvat gedaan en waren beide negatief. Vond het gewoon erg vreemd omdat ik vaak hoor dat ovitrelle of pregnyl zelfs na die 10 dagen er nog in kan zitten, en na 6 dagen het wel erg snel vond dat het eruit was. Blij om te horen dat ik iig niet de enige ben waar het zo snel bij is, dan zal er iig niks mis mee zijn In de hoeveelste ronde ben jij nu bezig? Groetjes Saskia
Houdt moed! Bij het eerste mooie eitje was het hier meteen raak en zat ook flink in de put. Zit ik nu overigens weer omdat we bezig zijn voor een tweede en nogal wat pech hebben nu Maar ik heb al een mooi wondertje rondlopen, dus eigenlijk mag ik niet klagen. Met 7 dagen hcg al uit je lijf vind ik wel snel. Ik kan het niet duidelijk vinden op internet, maar zit er wel echt hcg in Ovitrelle? In Pregnyl wel en dat is na 9-12 dagen uit je lijf. Maar Ovitrelle is synthetisch en wordt zelf gefabriceerd dus misschien reageert een test daar wel niet op? Ik heb geen idee hoor. Nog een paar daagjes geduld, moeilijk hoor, weet er alles van, maar misschien heb je over een paar dagen wel een licht streepje op je test! Btw: bij sensitest heb je nu supergevoelige testen die je vanaf 6 dagen voor nod kunt gebruiken. Wat volgens mij alleen niet werkt als je pregnyl hebt gespoten want dan reageert het daar nog op denk ik. Ik ga erachter komen deze ronde Succes hoor!
Dankjewel Krullie, dat geeft me altijd wel weer een beetje moet hihi! Het is gewoon een enorme lange lijdensweg... en vooral de onzekerheid van gaat het er ooit komen... maar we blijven positief haha. Ja op internet vond ik ook geen goed antwoord, dus vandaar hier mijn vraag. in ovitrelle zit HCG, al is dit niet uit de urine van zwanger vrouwen gehaald, maar via een andere manier nagemaakt. De gyn zei tegen mij dat ik niet eerder mocht testen dan na 2 weken omdat ik dan een valse positieve test zou kunnen hebben, en in de bijsluiter staat dat het tot 10 dagen erin kan zitten. maar ik vond 6 dagen gewoon echt heel kort, vooral omdat er ook helemaal niets te zien was niet eens een lichte streep. Dus ik ben benieuwd. Vind het ook zo stom om tegen de gyn te zeggen dat ik na 6 dagen al getest had Hoelang zijn jullie al bezig voor een tweede kindje? Groetjes Saskia @ Flora, dankje voor je reactie, nou dan moet ik nog maar even door haha, gefeliciteerd met je zwangerschap, fijn om te zien dat het na zolang proberen gelukt is!
pff gisteren ongesteld geworden.... normaal heb ik een lange cyclus en nu al na 10 dagen na de eisprong ongesteld! baal er echt enorm van....