Friso normaal in combinatie met BV?

Discussie in 'Voeding' gestart door Lilly, 10 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Mijn man en ik hebben zonder er eigenlijk goed over na te denken Friso Normaal 1 gekocht. Ik was oververmoeid aan het raken en we wilden proberen hem 's avonds een flesje te geven en te zien of hij dan wat langer wil doorslapen. Dit hebben we nu 3 keer gedaan. Voor de rest geef ik BV.

Nu merk ik dat hij sinds de flesvoeding vaak erg stinkende scheetjes laat. Ik heb niet het idee dat hij meer last heeft van krampjes of zo. Ook had hij 2 dagen geen ontlasting gehad en toen die dan eindelijk kwam was het echt een enorme hoeveelheid (het lekte door tot in zijn broek) en een vrij dikke en kleverige substantie. Hij draagt luier nr 3, die zijn nog best groot voor hem maar het was echt veel te veel!

Nu vraag ik me dus af of deze voeding wel goed is voor hem. Ik lees veel over Friso comfort, dit zou lichter te verteren zijn en beter in combi met BV?

Iemand ervaring hiermee?
    Ik ga namelijk morgenavond weg en het lukt me nog niet om voldoende af te kolven dus hij moet morgen ook in ieder geval 1x de fles. Als het nodig is kan ik straks nog andere voeding halen namelijk!

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Frisi normaal kan wel heel goed gecombineerd worden met Bv. Ik zou eerst de voeding opmaken die je nu gebruikt.

Kwebbel

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ow super bedankt!

Deze voeding heb ik in het begin namelijk ook gehad van de verloskundige (proefverpakking) omdat Ruben niet aan de borst wilde drinken de eerste dagen en bij mij het kolven ook niet lukte, dus daarom het ik het kwakkeloos maar gekocht.

Heb inmiddels ook van een vriendin begrepen dat de ontlasting normaal is!

Ben weer wat geruster :)

Deel Deze Pagina