Zal ik hem maar alvast openen dan Als het goed is wordt deze week de kinderbijslag gestort. Altijd weer leuk, zeker nu de sale er weer aan komt! Wie gaat er nog wat leuks mee doen?
Ik heb mijn slag half maart al geslagen. Zoon en ik zijn nu helemaal klaar voor de zomer. De kbs gaat dus rechtstreeks dat tekort op mijn spaarrekening aanvullen. Het is overigens nog niet binnen. Mijn ervaring is dat het pas na 13:00 uur binnen komt (ABN).
Hier al uitgegeven Haha Altijd aan kleding/schoenen voor de kids. Tussendoor koop ik ook alsnog teveel zooi, maar van de kbs koop ik vaak de echt nodige spullen
Het wordt bij mijn man gestort die vorige week de vakantie betaald heeft. Dus het gaat deze keer naar de vakantie.
Ik heb het ook nog niet. Bij ons gaat het naar de spaar. Kinderen hebben verder niks nodig. Alles al gehaald voor het voorjaar
Ik ga vanmiddag vliegtickets kopen. Ik heb al een deel gespaart. Maar krijg ook extra op mijn salaris deze maand dus met de kinderbijslag erbij kan ik het vandaag gelijk kopen. Want is nu al duurder geworden dan 2-3 weken terug. Kleding en schoenen etc krijgen ze sowieso wel.
Ik had t ook al. We moeten allemaal een nieuwe garderobe voor de zomer dus dat word winkelen volgende week!
Hier ook een oktoberbaby dus voor het eerst . Staat er nog niet op maar gaat inderdaad ook naar de spaarrekening. Ik ben blij dat we die luxe hebben. Als je de KBS echt nodig hebt om te voorzien in het levensonderhoud van je baby dan vind ik dat het laaaaaaang duurt voordat je het de eerste keer krijgt.
Hier is het al uitgegeven whaha. We gaan over 4,5 week op vakantie dus moest voor beide kinderen al zomerkleding kopen. Paspoort voor de jongste, paar schoenen, sandalen en ballerina's voor de oudste (die had alleen 2 paar winterlaarzen haha). Nou, dan ben je er al..
ASN, staat er nog niet op. Ik denk dat ik onze fiets ervan ga laten maken. Moet nu overal naartoe lopen, niet handig.
Dat gaat rechtstreeks naar de spaarrekening. Wel altijd fijn om hier te lezen dat het weer zover is, dan kan ik checken of het daadwerkelijk gestort wordt, zelf houd ik dat namelijk nooit zo bij.
Ja inderdaad! Nu maakt het hier gelukkig ook niet uit, maar als je het echt nodig hebt is het een lange zit..
Nog niet binnen maar het gaat naar de Kinderrekeningen. Ik heb mezelf gezegd dat ook na de scheiding in niet afhankelijk wil zijn van de kinderbijslag en dat lukt me prima